Bernina Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Noen som kan hjelpe meg? Rauma legger hver måned ut en gratisoppskrift - men tar den vekk fra nettsiden når neste måned kommer.... Jeg hadde printet ut men har klart å miste oppskriften til denne genseren... Noen som har den og kan hjelpe meg? ...jeg sitter her med alt garnet og er klar til å strikke.
Badeand Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Spør i gruppen Strikkesida på Facebook Der er det nesten 25 000 medlemmer, garantert noen som kan hjelpe deg
Cindi Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Noen som kan hjelpe meg? Rauma legger hver måned ut en gratisoppskrift - men tar den vekk fra nettsiden når neste måned kommer.... Jeg hadde printet ut men har klart å miste oppskriften til denne genseren... Noen som har den og kan hjelpe meg? ...jeg sitter her med alt garnet og er klar til å strikke. Fikk du svar på dette? Vil gjerne også ha oppskriften.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Fikk du svar på dette? Vil gjerne også ha oppskriften. Da får du kjøpe den hos Husfliden ulovlig å distribuere oppskrifter med copyright Anonym poster: 1ac4e04897b80859e638b7a4254f95f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå