Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For det første. Jeg har 2 gravide venninner som jeg skal kjøpe julegave til, tenkte litt på bolasmykke, hadde dere som gravid blitt glad for noe sånt?

(Det er et smykke den gravide skal bruke, smykket lager en lyd som ungen vil kjenne igjen når h*n er født og vil finne beroligende)

Noen som vet av butikker som selger dette i Trheim? Vil helst kjøpe i butikk slik at det kan byttes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bebito på Solsiden selger dette. Behovet vil jeg ikke uttale meg om :)

Anonym poster: 55db0b22e0c8b7ca2b3c6322e526e465

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt spesielt glad for dette, hadde nok følt meg som en sau/ku/katt med bjelle rundt halsen. Ikke bruker jeg lange smykker heller.

Anonym poster: 5eb69d85d0a90c410f1cae06c5cc369f

• Liker 1
Skrevet

Bebito på Solsiden selger dette. Behovet vil jeg ikke uttale meg om :)

Anonym poster: 55db0b22e0c8b7ca2b3c6322e526e465

Så bebito er en faktisk butikk altså, så på nettstedet deres og klarte ikke finne ut om det bare var lageret deres eller om det var en faktisk butikk! Men da skal jeg prøve der, takk :)

Skrevet

Jeg har ett, men har såvidt brukt det ett par ganger i første svangerskap og aldri i de to neste. Så for meg hadde det nok bare blitt liggende. Jeg ville gått for noe jeg visste var mer nødvendig :)

Anonym poster: d706bbc58db347fcbf196ab60394b178

Skrevet

Andre forslag til gave til gravid venninne? Ønsker ikke å gi ting til babyen og ingen av de ønsker seg noe særlig og trenger heller ikke noe som jeg kommer på. Begge er voksne, med hus, bil og mann så de har sofa, kjøkkenbord og kasseroller liksom :fnise:

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for et bolasmykke! :jepp: Men du må jo selvsagt se an brukeren da, det er jo ikke alle som bruker så mye smykker og sånt.

Andre ting kan jo være gavekort på klær som kan brukes etter fødsel, eller gavekort på en mammabutikk om venninnen har en stund igjen.

Da jeg var gravid forrige gang fikk jeg en mammatopp av bestis, ble superfornøyd. :)

Gjest Little princess
Skrevet

Jeg tok i bruk mitt Bola smykke for ett par dager siden og jeg syntes det er så koselig! Fikk det i gave av svigermor for en god stund siden, og jeg syntes det var en fin gave å få jeg :)

Skrevet

Ja, jeg tror de hadde likt det, begge er jente-jenter som liker smykker. Det bli bolasmykke! Skal dra å handle det om et par dager :) Ser de selger kjempe fine på ebay, my finere enn de jeg har sett i norske nettbutikker, men det tar jo raskt 1 mnd å få i posten, og det blir litt sent

Skrevet

Ellers kan jeg tipse om amme-singletter fra Lindex!:) Helt supre!

Skrevet

Hmm, flere tips? Gode kremer kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...