AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Mannen og jeg ble prøvere i september. Jeg bestilte en pakke med mange billigtestere så har derfor blitt en liten testoman. Noe som er ufattelig dumt... Det som har skjedd de tre siste månedene er at jeg tester sånn 3-4 dager før IKM, og alle gangene har den blitt positiv! Men så tester jeg dagen etter igjen, og da er den negativ og så kommer TR. Har googlet mye og skjønner at jeg blir kjemisk gravid hver gang (egget blir befruktet, streifer livmorveggen, men fester seg ikke). Er det noen som vet om noe jeg kan gjøre for at egget fester seg? Tydeligvis så klarer jeg jo å bli gravid i og med at egget blir befruktet, men det fester seg jo aldri!! Er så frustrerende:( Anonym poster: 714fe92b6ad3f17e8f38c94b57599de4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 hmm. tar dette opp med lege, gynlege osv ... Det finnes medisiner man kan få å sette inne vaginalt mellom eggløsning og før IKM som skal være til hjelp med at egget fester seg og blir. men vet dog kun om de som har prøverør eller inseminasjoner som har fått dette men det skal vel la seg gjøre for dere og evt.. F.eks Lutinus, crinone... Anonym poster: 25a1ba59e512ef5bb741792fb2f931d1
Athene Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Det er nok heller billigstrimmelen som blir falsk positiv. Pass på at du dypper i maks 15 sek, og at du leser av resultatet innen tidsfristen på 5 min. Dersom jeg leser av senere har bortimot alle mine tester en svak rosa strek. Det at du er kjemisk gravid hver måned er neppe tilfellet. 1
Lilla-dings Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 .... Og her ser vi årsaken til at man ikke skal teste i hytt og pine! Du får positivt resultat før du faktisk er gravid. Det sies at diverse naturprodukter skal hjelpe for at det befruktede egget skal feste seg, wild yam for eksempel. Kan leses om her: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143936623-erfaringer-med-wild-yam/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå