Gå til innhold

Historie, er dette mulig på så kort tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt meg opp til privatisteksamen i historie vg3 (påbygg), men har ikke blitt å lese så mye siden jeg har brukt tid på andre fag som jeg også tar som privatist. Er det mulig å komme gjennom historie-pensum (både eldre- og nyere) på fjorten dager?

Anonym poster: 862868554159de5bd9a58f7527a65985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Null stress, kom selv gjennom Historie og filosofi 1 på samme tidsrom, så om du passer tiden litt er det ingen problem ;-)

Skrevet

Ja. Null stress, kom selv gjennom Historie og filosofi 1 på samme tidsrom, så om du passer tiden litt er det ingen problem ;-)

Det går bra å lese bøkene, men kommer jeg til å huske alt jeg har lest? Godt å høre at det er noen som har klart det, gir meg litt håp :) Noen tips på hvordan komme seg raskest mulig gjennnom pensumet?

Skrevet

Det går bra å lese bøkene, men kommer jeg til å huske alt jeg har lest? Godt å høre at det er noen som har klart det, gir meg litt håp :) Noen tips på hvordan komme seg raskest mulig gjennnom pensumet?

Først og fremst: Ikke kom deg raskest mulig gjennom.

Ta deg litt tid, forsøk å fortell mor, far eller en kompis HVA du har lest etter hvert kapittel. Gjerne skriv ned kjapt noen raske notater på PC også. :-)

Skrevet

Har meldt meg opp til privatisteksamen i historie vg3 (påbygg), men har ikke blitt å lese så mye siden jeg har brukt tid på andre fag som jeg også tar som privatist. Er det mulig å komme gjennom historie-pensum (både eldre- og nyere) på fjorten dager?

Ja. Definitvt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...