Tordensky Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Noen som vet om noen i sentrumsområdet (ca)? Er jo kommet noen åpne fine på Sirkus Shopping, men syns de virker så støyete i og med at sitteplassene er ute i "handlegaten" på en måte..
Gjest Tekola Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Er det ikke en barnevogn-kafé på Baklandet et sted? Skydsstasjonen fungerer fint på sommeren i hvert fall, da kan man trille rett inn i bakgården. Mormors fungerer også sånn på sommertid. På vintertid er det vel trapper til de fleste stedene dessverre.
flickan Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Krem kaffebar er veldig populær for barselgrupper. Det er GOD plass og grei mat. Jeg ble litt lei av maten da jeg var der veldig ofte i barseltiden, men det er mye godt der, og ikke minst: gode kaker Dette er det eneste stedet hvor det virkelig er god plass selv om det er 15 barnevogner der. De har også stellebord på toalettet. Jeg husker ikke hva gaten den ligger i heter, men den ligger ved Nova kino. Det er i tilknytning til Choice(?)-hotellet som ligger ved siden av. Om morgenen er det hotellfrokost i kafeen. Ellers er det ikke så verst plass på Tulla Fischer (merkur-senteret) om man ikke går i den verste rush-tiden. Og det er god plass på kafeen i underetasjen på Byhaven. Dessverre er ikke maten så mye å skryte av, men jeg lurer på om det er nye eiere/pusset opp der nå, for jeg synes det så annerledes ut sist jeg var på senteret. Byhaven har også ammerom og fine stellefasiliteter. De har også jordbærpikene i 2. etasje, og hvis det ikke er for fullt er det greit å spise der med et par barnevogner. 2
Tordensky Skrevet 27. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2012 Takk for svar! :-) Er faktisk ikke så nøye hvordan maten er for jeg har et tonn ulike matintoleranser og spiser derfor aldri noe ute uansett. Men folk vil liksom ofte møtes over en kaffe og nå er det blitt litt vanskelig siden jeg han en svær simo med på lasset :-P Så så lenge jeg får med meg vognen inn, og de har kaffe der så er det gull for meg :-)
flickan Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Dromedar i Søndre gate (ikke den i nordre) har også plass til et par barnevogner. Det er rett på bakkeplan, bred inngangsdør og og ingen trapper.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Krem kaffebar er veldig populær for barselgrupper. Det er GOD plass og grei mat. Jeg ble litt lei av maten da jeg var der veldig ofte i barseltiden, men det er mye godt der, og ikke minst: gode kaker Dette er det eneste stedet hvor det virkelig er god plass selv om det er 15 barnevogner der. De har også stellebord på toalettet. Jeg husker ikke hva gaten den ligger i heter, men den ligger ved Nova kino. Det er i tilknytning til Choice(?)-hotellet som ligger ved siden av. Om morgenen er det hotellfrokost i kafeen. Tror det må ha vært 30 barnevogner der sist jeg var, så hod sjans for å få med en Simo (til) inn Anonym poster: f54539f9c89e6317efe7904793d17a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå