Gjest kiara_pusen Skrevet 6. desember 2012 #41 Del Skrevet 6. desember 2012 Flere enn meg som føler seg truffet... http://www.kjendis.no/2012/12/06/kjendis/klikk/mote/24704021/ "Hun advarer også mot å bruke stroppeløse bh-er dersom man har en byste som trenger støtte. Hun kan fortelle om mange skuffede bruder som i undertøysbutikken innser at ingen stroppeløs bh i verden gir nok støtte til at den dyre, stroppeløse brudekjolen vil sitte pent." Uff... jeg tror jeg må oppsøke denne butikken før jul for å få hjelp til hva slags bh jeg skal ha. For hvilken bh skal jeg egentlig ha når kjolen er stroppløs, men skal få satt på stropper - og jeg ikke vet om jeg skal ha bh under overhodet. Er det i det hele tatt vanlig å ha bh under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 6. desember 2012 #42 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjolen min har snøring i ryggen, og har innebygd korsett, og den strammes rimelig bra til kjente jeg når jeg kjøpte den! jeg har ikke tenkt å ha hverken korsett eller bh under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. desember 2012 #43 Del Skrevet 6. desember 2012 Nei, jeg aner ikke hva jeg skal ha og ikke ha under, jeg konsentrerer meg først og fremst om første prøving, og da har det vel sine fordeler å ha en skikkelig spanx og en bh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2013 bryllup Skrevet 6. desember 2012 #44 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg vurderer å kjøpe denne: http://www.laredoute.no/wonderbra/bh/286611?N=1z1417g&Ns=RankValue6|1&Nao=2 skal visstnok være bra, jeg har enda tilgode å finne en god stroppeløs BH. ser den var på salg nå, kanskje jeg må kjøpe den med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 6. desember 2012 #45 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg ønsker aller helst å ha korsett under brudekjolen (alt som kan hjelpe til med å forme figuren er kjærkomment, hehe). Er ikke av den slankeste sorten, og lurer på hvor i all verden jeg får fatt i noe sånt da? Noe som faktisk holder ting - inkl brystene - på plass, vel å merke. Og hvis det i tillegg er litt "snasent" å se på, så er ikke det direkte feil, for å si det sånn Geografisk sett kan det være butikker fra Oslo til Lillehammer (eller over hele landet om de har nettbutikk også ;-) ) På brudebutikken på Hamar har de flotte korsetter. Overhode ikke til å sammenlikne med de fra Change o.l. Koster litt, men definitivt verdt det! Behagelig å gå med hele dagen og ikke minst fint og flott og sexy ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå