Gå til innhold

Korsett/undertøy

Gjest Adriane

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen

Flere enn meg som føler seg truffet...

http://www.kjendis.no/2012/12/06/kjendis/klikk/mote/24704021/

"Hun advarer også mot å bruke stroppeløse bh-er dersom man har en byste som trenger støtte. Hun kan fortelle om mange skuffede bruder som i undertøysbutikken innser at ingen stroppeløs bh i verden gir nok støtte til at den dyre, stroppeløse brudekjolen vil sitte pent."

Uff... jeg tror jeg må oppsøke denne butikken før jul for å få hjelp til hva slags bh jeg skal ha. For hvilken bh skal jeg egentlig ha når kjolen er stroppløs, men skal få satt på stropper - og jeg ikke vet om jeg skal ha bh under overhodet.

Er det i det hele tatt vanlig å ha bh under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen min har snøring i ryggen, og har innebygd korsett, og den strammes rimelig bra til kjente jeg når jeg kjøpte den!

jeg har ikke tenkt å ha hverken korsett eller bh under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Nei, jeg aner ikke hva jeg skal ha og ikke ha under, jeg konsentrerer meg først og fremst om første prøving, og da har det vel sine fordeler å ha en skikkelig spanx og en bh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker aller helst å ha korsett under brudekjolen (alt som kan hjelpe til med å forme figuren er kjærkomment, hehe). Er ikke av den slankeste sorten, og lurer på hvor i all verden jeg får fatt i noe sånt da? Noe som faktisk holder ting - inkl brystene - på plass, vel å merke. Og hvis det i tillegg er litt "snasent" å se på, så er ikke det direkte feil, for å si det sånn :lur:

Geografisk sett kan det være butikker fra Oslo til Lillehammer (eller over hele landet om de har nettbutikk også ;-) )

På brudebutikken på Hamar har de flotte korsetter. Overhode ikke til å sammenlikne med de fra Change o.l. Koster litt, men definitivt verdt det! Behagelig å gå med hele dagen og ikke minst fint og flott og sexy ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...