Gå til innhold

Mer hjelp til tekst i invitasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mange tips av å lese her inne. Vi skal servere apertiff, samt vin til maten. Etter dette må de selv handle i baren. Hvordan skal vi formulere det i invitasjonen? Holder på med siste finpuss nå. Gleder meg til å sende den ut, da det foreløpig er hemmelig at vi skal gifte oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg trodde egentlig at jeg skulle komme med et godt forslag. Helt til jeg innså at jeg ikke aner hvordan man best formulerer dette :fnise: Håper noen andre kommer med gode forslag :jepp:

Skrevet (endret)

Vi tenkte bare å skrive at: Det blir servert vin til maten og kaffe avec. Ønskes det å nyte mer alkohol utover kvelden, er det fullt mulig å ta med seg medbragt.

Blir kjekt når dere ikke trenger å holde det hemmelig lengre da! :)

Endret av lisha
Skrevet

Takker for svar. Jeg må si jeg er veldig spent på reaksjonenen når folk får innbydelsene i posten! Grugleder meg! Dette fordi vi har valgt et utradisjonelt opplegg.

Skrevet

Takker for svar. Jeg må si jeg er veldig spent på reaksjonenen når folk får innbydelsene i posten! Grugleder meg! Dette fordi vi har valgt et utradisjonelt opplegg.

Nå ble jeg nysgjerrig :) fortell da! :)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig :) fortell da! :)

Jeg også ble nysgjerrig! Hvis du kan fortelle uten å identifisere deg selv, så fortell-fortell! :jepp::popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...