marihihia Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Spørsmålet sier seg selv i overskriften:) Jeg trenger litt inspirasjon til formuleringene;)
Orchideae Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Invitasjonen deres.. Man er da vitterlig to om å gifte seg. Her ikke virker det som at kvinnen gifter seg og mannen er bare en brikke i dette.....
Gjest Doh Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Det hendte de dage, at Y hun sagde,: " X vil du være min?" " Thi' dersom du sier ja, vil jeg altid være din." Derfor kan Dere nok forstå, at Dere til ...............kirke må, for det er her, vielsen kl. ........, mellom ( Y's ) efternavn & ( X's ) etternavn, skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, i ( sted)............, dato ......... med riktig å feste, Så denne dag blir en av Y's & X's de beste 3
Gjest kiara_pusen Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Vi trenger hvertfall hjelp... Aner ikke hva vi skal skrive. Skal ha en ganske stor innbydelse. Denne; http://www.etsy.com/listing/73018559/silver-and-pink-damask-pattern-layered Bytter bare ut noe farger og slikt, men hva vi skal ha i innbydelsen er enda ikke diskutert,og de må sendes inn nå snart, så jeg følger med på denne og plukker opp noen tips.
NewYorkNewYork Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Vi hadde en veldig enkel innbydelse: Because you have shared in our lives by your friendship and love, we Karrie Ester Bryant and Matthew Edward Mergesen invite you to share the beginning of our new life together when we exchange marriage vows on Friday, the eleventh of May two thousand eighteen at half after four o'clock The Hall of Casa Monica Four North Bend Avenue St. Augustine, Florida (Med litt andre navn, tidspunkt etc)
Amens Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Husker ikke hva vi skrev, men vi glemte å ta med datoen... Så det måtte jeg håndskrive på alle invitasjonene...
Petalouda Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Vi gifter oss i Surnadal kirke lørdag 13. juli 2013 kl 13.00 og har i den anledning den store gleden av å invitere _________ til champagnemottagelse i Liljehagen samme dag klokken 15.00 vennlig hilsen Romeo og Julie su innen 10. mai
Gjest 2013 bryllup Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Vi gifter oss i Surnadal kirke lørdag 13. juli 2013 kl 13.00 og har i den anledning den store gleden av å invitere _________ til champagnemottagelse i Liljehagen samme dag klokken 15.00 vennlig hilsen Romeo og Julie su innen 10. mai Skulle den ikke være på rim?
Petalouda Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Skulle den ikke være på rim? Joda, vår skal være på rim, dette er omtrent sånn tekst jeg hadde første gang jeg giftet meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå