AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Har seg sånn at jeg er på flørter'n med en. Han har hus, bil, barn, hund..Ja, alt man vil ha her i livet bortsett fra ei dame Selv har jeg flyttet fra eksen for ikke mange måneder siden. Jeg flyttet hjem til foreldrene mine da jeg faktisk ikke har råd til å bo alene. Tilbake til denne mannen. Jeg har vært hos han 4 ganger, 2 ganger full, 2 ganger edru. Middag er blitt servert, sett film osv. Han virker generelt interessert i meg og mitt selskap. På lørdag tok vi noen øl ute med noen felles kjente og det endte opp med at han kysset meg og behandlet meg som damahans ovenfor vennene våre. Vi endte opp hjemme hos han og det gikk som det var ment å gå: Vi hadde sex. Nå har jo jeg veldig lyst til å ha han i nærheten hele tiden, noe det virker på han som at han også vil. Problemet er at jeg rett og slett ikke kan invitere han hjem til meg. Det blir for dumt å sitte på jenterommet og se film altså! Men hvordan kan jeg be meg selv hjem til han på en sånn måte at han føler han ikke kan si nei eller at jeg trenger meg på? Vil jo ikke mase heller... Og siden jeg har veldig lav selvtillitt så er det å be meg selv på film en gang, å mase. Jeg føler jeg er til bry rett og slett. Rart forklart kanskje. Men noen tips til hvordan jeg kan vise iniativ til å møte han og omgåes han uten å mase? Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
lalaB Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Du kan jo spørre om han vil være med ut en tur. Gå en tur, kjør en tur, eller dra på café, eller samme hva, ute på et offentlig sted. Om han vil at dere skal være heller skal være for dere selv, så kommer vel han med forslag om å være hjemme hos han. Han veit vel at du bor hos foreldrene dine, og er vel kanskje heller ikke så gira på å møte kommende svigers allerede nå i datingfasen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Vi skal faktisk gå en tur i morgen. Har selv 2 hunder som trenger tur og siden vi bor ca 10min kjøring unna hverandre så passer det ofte sånn at vi går turer. Så feig som jeg er så stilte jeg et åpent spørsmål i en gruppe på FB om noen ville gå en tur. Han var den eneste som svarte. Skulle selvsagt spurt han direkte om han vil gå, men der kommer masingen inn i bildet igjen... Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Han kjenner forresten foreldrene mine. Faren hans er barndomsvenn med faren min. De har snakket en del sammen, mennå blir jo settingen en helt annen. Tviler derfor på at han vil ta turen hit. Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
Gjest O___o Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Spør om du skal lage middag til ham en kveld og tilføy " også kan jeg ta med en flaske vin/film/musikk/bøker/dildosamlingen " 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Hehe, dildosamlingen... Har vært inne på tanken å liksom bare si hei, lyst på pizza og film? Fikser det jeg så kommer keg Men dumme meg tør jo ikke satse!! :-P Redd det skal høres for dumt ut, redd for å trenge meg på, ikke minst redd for å bli avvist... Er nok der det ligger tror jeg. Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Hvor i landet bor dere? Kanskje noen her har en koselig hytte dere kunne låne en helg eller flere? Anonym poster: 0405a70cce678d9cd9484a4fb6969ba9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Familien hans har egen hytte. Jeg får nok bare manne meg opp og hoppe i det. Uff, nervepirrende! Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
Nettinettet Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 Men han vet om situasjonen din og at du ikke har ditt eget sted enda? 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #11 Skrevet 27. november 2012 Ja, jeg har lagt alle kortene på bordet om hvorfor jeg bor der jeg bor. Jeg har en ryggskade og kan derfor ikke jobbe. Jeg går derfor på AAP hos NAV, nor man ikke akkurat blir rik av.. Jeg har som sagt hunder, bil har jeg også da jeg bor på bygda der det nesten aldri går buss. Dette var grunn nok av NAV til ikke å få dtøtte og hjelp til å finne en plass å bo. Jeg måtte bli kvitt de to tingene først, noe som aldri vil skje da hundene er grunnen til at jeg fortsatt lever, så derfor er vi inne i enond sirkel... Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 Beklager alle skrivefeil, men jeg bruker mobilen og ser ikke alltid hva som blir skrevet da skjermen blir for liten .. Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1
pressplay Skrevet 27. november 2012 #13 Skrevet 27. november 2012 Spør om du skal lage middag til ham en kveld og tilføy " også kan jeg ta med en flaske vin/film/musikk/bøker/dildosamlingen " Hehe, hadde en dame foreslått å ta med dildosamlingen på date hadde jeg oppfattet det slik at jeg ikke var god nok. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #14 Skrevet 27. november 2012 Han skjønner vel at du ikke vil sitte ofte sammen med han i stua sammen med dine foreldre eller på jenterommet. Og du kan jo også si det, vær helt ærlig om det og ikke gjør det til en big deal fordi det er jo ingen big deal egentlig. Han har hus og dere kan jo være der. Når jeg og samboer datet og før vi ble samboere så var vi mest hos han, fordi min leilighet var knøttliten og ikke så koselig som hans. Anonym poster: 582e960f8281de7e956caca231945dd9
Pene sko... Skrevet 27. november 2012 #15 Skrevet 27. november 2012 (endret) Vi skal faktisk gå en tur i morgen. Har selv 2 hunder som trenger tur og siden vi bor ca 10min kjøring unna hverandre så passer det ofte sånn at vi går turer. Så feig som jeg er så stilte jeg et åpent spørsmål i en gruppe på FB om noen ville gå en tur. Han var den eneste som svarte. Skulle selvsagt spurt han direkte om han vil gå, men der kommer masingen inn i bildet igjen... Anonym poster: 88364ea8dccf2598d66719106f2283f1 Bra, men når han er så interessert som han kavaleren din er kan du enkelt bare spørre han rett ut. Det er ikke noe stress. Heller ikke noe man burde se på som mas. Er man veldig interessert skal det mye til for at du skal bli oppfattet som masete. Er man mer lunken/vinglete skal det ikke så mye til før det blir sett på som mas. Og i tilfelle sistnevnte må man bare ta alt som en bonus. Han forstår din livsituasjon. Å være hjemme hos deg funker jo, selv om det kanskje ikke er førstevalget, men det funker som sagt. Å gå tur sammen er bestandig fint. Gjør noe moro eller romantisk ut av det. Hva som helst. Vær heller ikke redd for å gjøre noe annerledes (innenfor rimelighetens grenser naturligvis). Det er jo slikt som gjør at du aldri vil glemmes uansett hvordan forholdet utvikler seg. Gå sammen om natten med pannelykter langs strand eller svaberg for å høre på sjøen bruse? Plutselig slå av lyktene og leke litt Marco-Polo underveis? Hvorfor ikke. Du vil sannsynligvis aldri glemmes. Hyttetur er jo alltid en klassiker. Teltur for den som måtte synes det er gøy. Roadtrip. Utenlandsreise. Båttur om det går. Han har jo et hus. Da kan dere oppholde dere der mesteparten av tiden inntil videre. Endret 27. november 2012 av Pene sko... 1
Nettinettet Skrevet 27. november 2012 #16 Skrevet 27. november 2012 Ja her virker det som at du har funnet en som virkelig liker deg og som ikke dømmer deg pga situasjonen du er i økonomisk.. det bør du ikke la gå fra deg og jeg ville bare sagt rett til han at du trives med å være sammen med han og har lyst til å tilbringe mer tid med han. Slike menn vokser ikke på trær!! Hlsen ei som har blitt dumpa både en gang to ganger fordi hun ikke eier egen leilighet eller hus 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #17 Skrevet 27. november 2012 Slapp av, dette ordner seg ts. Det er ikke like stort krav til at man skal eie mye som kvinne som det er til menn, de fleste menn bryr seg ikke om dette. Hadde du vært mann derimot, hadde du nok vært dumpet for lengst. Anonym poster: e8e11622e9e1c15364a97f181ccae80c 1
Nettinettet Skrevet 27. november 2012 #18 Skrevet 27. november 2012 Slapp av, dette ordner seg ts. Det er ikke like stort krav til at man skal eie mye som kvinne som det er til menn, de fleste menn bryr seg ikke om dette. Hadde du vært mann derimot, hadde du nok vært dumpet for lengst. Anonym poster: e8e11622e9e1c15364a97f181ccae80c Det er faktisk ikke sant! Mange menn har dette som krav og setter det kravet høyere enn personlighet, livserfaring osv osv.. Det vet jeg faktisk alt om.. Så det gjelder begge kjønn!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #19 Skrevet 27. november 2012 Det er faktisk ikke sant! Mange menn har dette som krav og setter det kravet høyere enn personlighet, livserfaring osv osv.. Det vet jeg faktisk alt om.. Så det gjelder begge kjønn! Joda, selvfølgelig vil man finne en og annen mann som setter de samme kravene, men rent generelt er det mange flere kvinner som har dette som krav enn det er menn. Selv om man bor for seg selv men leier som man så risikerer man i mye større grad å ikke finne noen. Anonym poster: e8e11622e9e1c15364a97f181ccae80c
Gjest Summers Skrevet 27. november 2012 #20 Skrevet 27. november 2012 Slapp av, dette ordner seg ts. Det er ikke like stort krav til at man skal eie mye som kvinne som det er til menn, de fleste menn bryr seg ikke om dette. Hadde du vært mann derimot, hadde du nok vært dumpet for lengst. Anonym poster: e8e11622e9e1c15364a97f181ccae80c Men det var ikke det det handlet om, TS vil ha et sted å invitere han ikke vise hvor god økonomi hun har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå