Gå til innhold

Utrolig forvirra og føler meg som et forferdelig menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste tida jobba tett med en fyr som har samboer. Jeg er utrolig dårlig til å ta hint og forstå flørting og sånn, men jeg har bare tenkt at han er hyggelig, men helt uaktuell og i hvert fall ikke interessert i meg anna enn som en medarbeider.

Men - han sender meg meldinger hver helg han er ute og lurer på om jeg vil møte han og vennene hans. Meldingene kommer alltid veldig seint... Han ser på meg nesten hele tida når vi jobber sammen og han tar masse bilder av meg og er utrolig hyggelig,

Nå på fredag var jeg ute etter å ha sett en film med ei venninne - traff noen venner og drakk øl. Så sendte han en melding og spurte om jeg var ute og hvor jeg var. Vennene mine skulle hjem og det hadde egentlig jeg tenk også, men tenkte jeg burde vente, så jeg ble lenger. Han og en kammerat dukka opp og vi hadde det veldig hyggelig. Jeg ble ubeskrivelig full, men før det merka jeg at han hele tida tok på meg og holdt rundt meg. Endte opp med at jeg lente meg på han i en sofa, som igjen endte opp i klining. Og som til slutt endte opp med at jeg tok en taxi hjem alene.

Han veit at exen min var utro mot meg og at jeg hater sånn. Nå føler jeg meg som en forferdelig person i tillegg til at jeg er utrolig forvirra siden han oppfører seg akkurat som før. Han snakker aldri om samboeren, jeg har ikke møt henne og de er ikke "sammen på facebook", selv om det er en elendig målestokk på hvordan det går i et forhold.

Hva bør jeg gjøre - jeg mener at han flørter litt med meg fremdeles, og jeg aner ikke hva jeg føler om det, anna enn at jeg har dårlig samvittighet.

Hjelp!

Anonym poster: 7fce23f224035b671e438ff5c1ab1dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta dette opp med han. Sett ned foten og gjør det helt klart at du ikke er interessert i han.

Og om du er interessert, så er det flott av deg at du holder igjen så lenge han er i et forhold. I så fall bør du jo også ta en prat med han og fortelle at du ikke er interessert så lenge han er i et forhold. Selv hadde jeg holdt meg lang unna en fyr som har tendenser til å være utro selv om han ender forholdet med nåværende.

Gjest spavalica
Skrevet

Ja du er et ,,forferdelig ,,menneske.Sorry,men det er min mening.Hyggelig at han tar masse bilder av deg og du vet at han har samboer?Skriver med han i helgene,kliner med han og du hater at folk er utro?!Snakk om dobbeltmoral....Du visste jo at han flørter og liker deg og du flørtet nok tilbake ;)Hva bør du gjøre?Bli sammen med han,damen hans fortjener mye bedre enn det der...

Skrevet

Hei,

det var jeg som laga innlegget. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg føler eller mener og må jobbe tett med ham fram til vi er ferdig med et prosjekt neste uke. Planen er egentlig å holde kjeft og vente og se om han tar det opp - etter prosjektet er ferdigstilt kommer jeg ikke til å jobbe så mye med ham så da antar jeg hva enn dette er går over. Jeg vil ikke at dette skal gå utover arbeidet vårt.

Egentlig mener jeg at det er den som er i et forhold som har ansvaret, han var utro, jeg er faktisk singel. Problemet er altså at selv om jeg mener dette er hans ansvar (og at det var han som la an på meg, ikke motsatt), så føler jeg utrolig med denne jenta han er sammen med. Så du som mener jeg er et forferdelig menneske - jeg er litt enig med deg og har vondt i magen nesten hele tida og har problemer med å sove fordi jeg har så dårlig samvittighet. Men det hjelper ikke akkurat på situasjonen heller.

Og selv om dette er en unnskyldning, fredag er første og eneste gang jeg har svart på noen av meldingene hans, og jeg svarte bare fordi han var i nærheten og jeg var ute med venner uansett. Skulle virkelig ønske jeg aldri svarte ha nå.

Anonym poster: 7fce23f224035b671e438ff5c1ab1dfc

Skrevet

hvis han bare kontakter deg sene kvelder naar han er full . saa er det nok bare sex han vil ha. Det er ihvertfall min erfaring, hadde han virkelig likt deg ville han jo tatt kontakt andre ganger og.

Du er nok grei aa ha i tilfelle han kan faa seg noe pa kvelden.

Anonym poster: d0e024cc9223d421e5ba9c683157b009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...