Gå til innhold

Første møte med vennene hans, og kameraten har det moro på min bekostning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere en slik situasjon?

Jeg møtte vennene til han jeg har noe på gang med, vi møttes ute på byen. Alle var trivelige, bortsett fra en. Han var frekk og kom med kommentarer og hadde det gøy på min bekostning flere ganger. Ved en anledning holdt han jeg var med for munnen på fyren, men han sa ingen ting selv om dette.

Etterpå virket det som at han beklaget det, men, han forsvarte det egentlig bare. "Han bare er sånn. Han er sånn mot alle.."

Ble ganske satt ut, det var kjipt og ubehagelig å bli driti ut foran vennene hans

Anonym poster: afbd4f19a587a8c0b4be011616e1ca01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan dreit han deg ut da?

Anonym poster: 5d999fdf1af14a8b4daf1d427d786e9e

Skrevet (endret)

Hvordan takler dere en slik situasjon?

Jeg møtte vennene til han jeg har noe på gang med, vi møttes ute på byen. Alle var trivelige, bortsett fra en. Han var frekk og kom med kommentarer og hadde det gøy på min bekostning flere ganger. Ved en anledning holdt han jeg var med for munnen på fyren, men han sa ingen ting selv om dette.

Etterpå virket det som at han beklaget det, men, han forsvarte det egentlig bare. "Han bare er sånn. Han er sånn mot alle.."

Ble ganske satt ut, det var kjipt og ubehagelig å bli driti ut foran vennene hans

Anonym poster: afbd4f19a587a8c0b4be011616e1ca01

Når jeg leser det du skriver så ser jeg at typen din likte oppførselen hans veldig dårlig.

Og dusten likte kanskje ikke at typen din hadde fått så fin dame.

Jeg synes ikke dusten ser ut til å være noe gledelig selskap for dere. Kanskje er livet er for kort til å bruke tid på slike folk. Eller kanskje han er underholdende og har andre gode sider som er verdt dritten.

Endret av I Grosny
Skrevet

Kan du ikke bare stole på at "han bare er sånn, og er sånn mot alle"?

Noen er faktisk bare sånn,og hvor irriterende det enn er, er det ingen grunn til å ta seg nær av det. Fyren mangler nok bare noen sosiale antenner og/eller lider av dårlig selvtillit.

Daten din tok det tydeligvis ikke alvorlig, så da trenger ikke du heller gjøre det. Han kjenner jo folkene godt nok til å vite hva som er spøk og hva som er alvor, siden de er hans venner.

• Liker 2
Skrevet

Hva gjorde han da?

Gutter er gutter da og kan være ganske røffe. Bare å smelle en tilbake så er du med i gjengen.

Skrevet

Alle ønsker å bli likt, selv av dem man egentlig ikke har så mye til overs for. For dersom man får inntrykk av at noen misliker en som person, da kan det skape dårlig stemning.

En mulighet er at han prøvde å være "cocky og funny"/"selvgod og morsom". For å virke cool og attraktiv.

Ikke alltid like lett å kalibrere!

Kan trøste deg med at han vil sikkert bare vite at han strekker til her i verden, han og. Kanskje han var misunnelig på typen din siden han hadde deg? Synd for ham.

Mange muligheter, i allefall ingen grunn til å føle seg truffet og kaste bort for mye tid på det :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...