Gå til innhold

Er det noen som har opplevd vondt samlivsbrudd m. barn og funnet ny kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Trådsnella
Skrevet

Er gjennom opprivende samlivsbrudd, og håper og tror at det må finnes noen der for meg slik at jeg ikke trenger å være alene resten av livet.

Har noen sine erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var da ikke gift, men kjæreste med barnefar. Vi var sammen i tre år og klarte å få oss et barn i den tid. Det er ikke lett når det barn i bildet, men av og til må en jo tenkte på hva som er best for barnet. Så vi flyttet vekk. Litt over et halvt år senere traff jeg en ny en og vi har nå vært sammen i to år snart og har seriøse planer for fremtiden. Så det finnes håp. Og han jeg er sammen med er kjempe flink med min unge, da han gikk inn i dette forholdet uten erfaringer med barn.

Anonym poster: 10ffa062558e6a46ece395f72740547e

Skrevet

Er gjennom opprivende samlivsbrudd, og håper og tror at det må finnes noen der for meg slik at jeg ikke trenger å være alene resten av livet.

Har noen sine erfaringer å dele?

Først og fremst en klem til deg som går gjennom dette nå. Håper det ordner seg og at du får det bedre etterhvert.

Når det gjelder å dele erfaringer, så kan jeg nevne min mos historie. Hun var gift og hadde to barn, men så fant denne mannen seg en elskerinne og valgte å skille seg for å få et liv med henne.

De ville begge ha foreldreretten, og mamma "vant". Han flyttet til Nord-Norge med elskerinnen og gav etterhvert mer eller mindre blaffen i sine egne barn da han fikk et barn med elskerinnen - nå kona.

Fire år etter dette samlivsbruddet møtte mamma min pappa. Han hadde ingen barn, men ble veldig forelsket i mamma og glad i barna hennes. De giftet seg og fikk to felles barn(jeg og lillebroren min).

Så ja, det er veldig mulig å finne en ny mann og bli lykkelig igjen. :-)

Anonym poster: 9e78514dd43379eb5f0a3696dd205e6f

Skrevet

Nei, jeg har ikke opplevd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...