Gå til innhold

Ansiktshår - hva er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er normalt egentlig?

Har litt dun på kinnene mot ørene, men det er hvitt.

Samme på overleppa men vokser den.

Tror jeg har arvet det fra moren min.

Men er det normalt med litt hår/dun i ansiktet?

Har lest at mørke hår kan være tegn på ulike sykdommer.

Men det er ikke tilfelle.

Fjerner ikke det på kinnene, selv om noen kanskje syns man burde, men ar det heller være naturlig.

Det er på samme området som på bildet, men hos meg er det helt hvitt altså!!!

http://www.mainwestlaser.com/images/photos/face_before.jpg

Anonym poster: 4951c6501dae2b2cca7e73426b97edf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt med dun i ansiktet. Alle har det, i større eller mindre grad. Du legger nok godt merke til det selv, men andre gjør nok ikke det. Må ikke bekymre deg for det :)

Skrevet

Takk for svar :)

Synes det virker som en del er hysteriske bare det kommer noen hårstrå i ansiktet.

Ts.

Skrevet

Takk for svar :)

Synes det virker som en del er hysteriske bare det kommer noen hårstrå i ansiktet.

Ts.

Ja, det er veldig mye hysteri rundt det der. Jeg har det samme som deg ved kinnene, pluss korte, korte dun lenger nedover kjeven. Dette ser man IKKE, og de er helt lyse/hvite. Har heldigvis ikke antydning til bart. :fnise: Jeg er hysterisk når det kommer til slike ting selv, men det er heeelt normalt, og så lenge det ikke ser ut som om du har skjegg eller bart, i tillegg til mørk hårvekst, ville jeg ikke brydd meg! :)

Anonym poster: f6aab0126b6416bd70f36d77bda24327

Skrevet

Ja, det er veldig mye hysteri rundt det der. Jeg har det samme som deg ved kinnene, pluss korte, korte dun lenger nedover kjeven. Dette ser man IKKE, og de er helt lyse/hvite. Har heldigvis ikke antydning til bart. :fnise: Jeg er hysterisk når det kommer til slike ting selv, men det er heeelt normalt, og så lenge det ikke ser ut som om du har skjegg eller bart, i tillegg til mørk hårvekst, ville jeg ikke brydd meg! :)

Anonym poster: f6aab0126b6416bd70f36d77bda24327

Bra å høre ;)

Gjest Memories
Skrevet

Har en liten dunbart men det er så og si det eneste, i alle fall som jeg selv har lagt merke til. Har bittelitt av det på bildet ditt, men er jo heldigvis blond så verken det eller barten vises noe særlig. Tenkte tidligere å fjerne dunbarten, men det er jo så mye styr med å holde den vedlike så tror heller den bare får være der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...