AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Jeg har datet en fyr en god stund nå. Han er vel definisjonen på perfekt, men han er for perfekt! Han er ryddig, snill, kjekk, omtenksom osv.. Han roter ikke rundt med mange damer og er veldig rolig av seg. Så kommer jeg da og har ikke noe i mot at det står en ting på bordet som ikke trenger å stå der. Jeg er langt fra perfekt, og jeg er ganske frempå og høylydt. Jeg har fortalt han at han er perfekt. Da sier han at han ikke er det, og når jeg spør hva som ikke er perfekt med han så kan han ikke svare. Jeg trenger en som kan være litt røff og hard av og til. Han trenger ikke å dra ut stolen for meg eller åpne bildøra for meg hele tiden. Men han er jo bare sånn.. Er vel akkurat en sånn fyr alle vil ha. Hva feiler det meg? Anonym poster: a96a278cfb0366999bbe8ecc6c98f650
Gjest Gaea Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Vel, jeg vil gjerne trekke frem et sitat (fra min læremester, riktignok sagt i forbindelse med trening av hest, men likevel...) jeg synes passer godt i slike situasjoner. 'I det perfekte forsvinner utrykket, følelsen og kunsten' Mao er ikke perfeksjon noe å strebe etter, de fleste ønsker seg noe særeget, noe spesielt - en person (eller ting, fyll inn det som passer) som vekker følelser hos oss. Det er ikke noe galt med deg.
Cathrine88 Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Dere er jo ikke nødvendigvis perfekte for hverandre selv om du synes han virker 'perfekt.' 7
Gjest gjæst Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Nei jeg vil ikke ha en sånn fyr! Jeg er langt i fra perfekt selv og ville følt meg ille til mote om jeg til stadighet fyker opp eller blir sur, mens han alltid reagerer "korrekt". Jeg hadde bare ikke passet med en slik fyr. Å være sammen med en som er like lite perfekt som meg selv hadde passet ypperlig, har noe med å føle seg på bølgelengde med noen. Tror jeg ville følt meg som dritt rett og slett, ja og kanskje sjuskete sammen med en som var Perfekt.
Asso Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Du finner nok ut mer av ham hvis dere fortsetter å være med hverandre. Du ser bare skogen for trær akkurat nå =) Hvis du trives med ham, ikke gi slipp på ham.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Takk for svar! -TS Anonym poster: a96a278cfb0366999bbe8ecc6c98f650
Gjest *Maja* Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Jeg har datet en fyr en god stund nå. Han er vel definisjonen på perfekt, men han er for perfekt! Han er ryddig, snill, kjekk, omtenksom osv.. Han roter ikke rundt med mange damer og er veldig rolig av seg. Så kommer jeg da og har ikke noe i mot at det står en ting på bordet som ikke trenger å stå der. Jeg er langt fra perfekt, og jeg er ganske frempå og høylydt. Jeg har fortalt han at han er perfekt. Da sier han at han ikke er det, og når jeg spør hva som ikke er perfekt med han så kan han ikke svare. Jeg trenger en som kan være litt røff og hard av og til. Han trenger ikke å dra ut stolen for meg eller åpne bildøra for meg hele tiden. Men han er jo bare sånn.. Er vel akkurat en sånn fyr alle vil ha. Hva feiler det meg? Anonym poster: a96a278cfb0366999bbe8ecc6c98f650 Dere har ikke den rette kjemien. Rett og slett. Mange flotte menn der ute, men det betyr ikke at en utvikler følelser. Vi kan dessverre ikke bestemme hvem vi faller for.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 *Venter i spenning på at bittre gubber skal komme å sutre over alfamenn og kvinnelogikk og hvordan badboys får alle damene* Anonym poster: 6beb32592142eaa765583876ab90ac43 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Jeg har datet en fyr en god stund nå. Han er vel definisjonen på perfekt, men han er for perfekt! Han er ryddig, snill, kjekk, omtenksom osv.. Han roter ikke rundt med mange damer og er veldig rolig av seg. Så kommer jeg da og har ikke noe i mot at det står en ting på bordet som ikke trenger å stå der. Jeg er langt fra perfekt, og jeg er ganske frempå og høylydt. Jeg har fortalt han at han er perfekt. Da sier han at han ikke er det, og når jeg spør hva som ikke er perfekt med han så kan han ikke svare. Jeg trenger en som kan være litt røff og hard av og til. Han trenger ikke å dra ut stolen for meg eller åpne bildøra for meg hele tiden. Men han er jo bare sånn.. Er vel akkurat en sånn fyr alle vil ha. Hva feiler det meg? Anonym poster: a96a278cfb0366999bbe8ecc6c98f650 Er han kjedelig og mangler humor? Anonym poster: 02363a81b3bdca74a93d8ce5b6e450ba
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Skjønner hvordan du føler det. Jeg har også datet flere "perfekte" menn som har vært snille, ryddige, hatt god økonomi, kjekke, pålitelige, høflige og trofaste. Dessverre har følelsene mine arbeidet mot logikken, og jeg har ikke greid å falle for dem.Nå derimot, har jeg falt for en som er alt annet enn perfekt. Han er vel kjekk, men langt i fra perfekt. Han roter rundt med alt av damer, og eier ikke samvittighet. Han er diskriminerede og slenger ut av seg masse dritt på fylla. Ikke er han i nærheten av hva som kan kalles gentleman - jeg gjør mye mer for han enn han gjør for meg. Han er ikke særlig ryddig av seg, og jeg ender opp med å rydde leiligheten hans hver gang jeg er på besøk. Han kritiserer meg for mye også, selv om han sier at han er glad i meg. En skikkelig drittsekk er han. Så hvorfor i alle dager har jeg falt for han? Kan noen please operere inn logikk i hjernen min?! Anonym poster: ad62145d23a75e14a4a0853f36afd236
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #11 Skrevet 29. november 2012 Skjønner hvordan du føler det. Jeg har også datet flere "perfekte" menn som har vært snille, ryddige, hatt god økonomi, kjekke, pålitelige, høflige og trofaste. Dessverre har følelsene mine arbeidet mot logikken, og jeg har ikke greid å falle for dem.Nå derimot, har jeg falt for en som er alt annet enn perfekt. Han er vel kjekk, men langt i fra perfekt. Han roter rundt med alt av damer, og eier ikke samvittighet. Han er diskriminerede og slenger ut av seg masse dritt på fylla. Ikke er han i nærheten av hva som kan kalles gentleman - jeg gjør mye mer for han enn han gjør for meg. Han er ikke særlig ryddig av seg, og jeg ender opp med å rydde leiligheten hans hver gang jeg er på besøk. Han kritiserer meg for mye også, selv om han sier at han er glad i meg. En skikkelig drittsekk er han. Så hvorfor i alle dager har jeg falt for han? Kan noen please operere inn logikk i hjernen min?! Anonym poster: ad62145d23a75e14a4a0853f36afd236 Han er spennende? Når du er med en mann som er "perfekt", er det jo ikke så utrolig spennende i forholdet? Ikke missforstå meg nå.. Det blir ikke opphetede diskusjoner, det blir ikke tanker som kan gå over til sjalusi.. det blir liksom ingenting stress? Jeg liker litt stress, liker å tenke litt og føle på at jeg liker mannen.. Når jeg ikke tenker så blir det liksom litt vanskelig å tenke over og kjenne på følelsene? Anonym poster: 2137f788ec15db587f81cfd4a4913ba0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Du er vel bare en av disse skrudde masochistiske kvinnfolka som trenger en mann som bekrefter hvor lite dere føler dere verdt... Er fryktelig glad jeg selv ikke faller for slike drittsekker. Bad boys bør man holde seg langt unna. At man ikke får følelser for en mann fordi han er "for perfekt" er bare vås. Hadde han vært perfekt for deg hadde du jo falt for ham.. Det er nok heller bare mangel på kjemi, evt at man er en av disse skrullene som tiltrekkes drittsekker fordi de har en selvdestruktiv underbevissthet. Anonym poster: 6beb32592142eaa765583876ab90ac43 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Du er vel bare en av disse skrudde masochistiske kvinnfolka som trenger en mann som bekrefter hvor lite dere føler dere verdt... Er fryktelig glad jeg selv ikke faller for slike drittsekker. Bad boys bør man holde seg langt unna. At man ikke får følelser for en mann fordi han er "for perfekt" er bare vås. Hadde han vært perfekt for deg hadde du jo falt for ham.. Det er nok heller bare mangel på kjemi, evt at man er en av disse skrullene som tiltrekkes drittsekker fordi de har en selvdestruktiv underbevissthet. Anonym poster: 6beb32592142eaa765583876ab90ac43 Det høres heller ut som dama over her faller for rotekopper. Jeg syns heller synd på "menn" som oppfører seg slik som ham, de har lite eller ingen struktur på livet sitt, og de roter det først og fremst til for seg selv (økonomi+++). Men de sjarmerer damene da. Luksusfellen neste.... Anonym poster: 02363a81b3bdca74a93d8ce5b6e450ba
Miley Cyrus Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Hva feiler det meg? Du er for lite perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå