AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Jeg er sammen med en som kommenterer alltid hvor mye/lite jeg har spist..Sjekker om det er noe igjen etter meg eller lite, kommenterer at jeg er så tynn, men sier at han har sett tynnere sier oi, har du spist så mye, idag har du spist godt, idag har du fått i deg en del etc....Så forbanna irriterende for han er så god snill, omtenksom blabla, men ikke når det gjelder dette!! Han merker til tider jeg bli irritert, men likevel fortsetter etter han sier unnskyld og ikke meninga!! Og jeg er tynn er ikke stor i det hele tatt!! Nytter ikke å snakke med han heller..What to do!! Har dere vært borti slikt? Anonym poster: 0dc2ff2f2b694c25e8f6047c6e103e69
Steinar40 Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Han mener at du godt kan spise mer og legge på deg litt.
Gjest Blur Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Jeg skjønner at det kan være irriterende. Spesielt når det er en du deler livet med. Jeg hadde også ei venninne som holdt på sånn. Det jeg gjorde var å si ordentlig ifra at nok er nok! Uansett om kjæresten din mener det eller ikke, så er det ikke greit når du IKKE liker det. Han skal kunne godta det, og dere kan prate om det. Uansett om han mener at du burde legge på deg eller ikke, så er ihvertfall ikke det måten å ta det på syntes jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Jeg skjønner han ikke!! Mener han at jeg er passe, fin sånn eller tynn eller tjukk!! Blir så frustrert!! Anonym poster: 0dc2ff2f2b694c25e8f6047c6e103e69
Hergensheimer Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Surt oppstøt fra meg, og muligens noe generaliserende: Alle konene til kompisene mine, samt alle bekjente jeg har snakket med når temaet har kommet opp, sier det samme: Konene, eller damene/kjærestene deres tar seg ikke fem øre for å kommentere matvaner, eller hinte om og kritisere kropper. Dere skjønner vel hvor jeg vil hen...ja...jeg er generaliserende, og ja...vel...bare kjør på... Hvorfor har dere lov, når dere ikke tåler det selv?? 1
Steinar40 Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Jeg skjønner han ikke!! Mener han at jeg er passe, fin sånn eller tynn eller tjukk!! Blir så frustrert!! Anonym poster: 0dc2ff2f2b694c25e8f6047c6e103e69 Du får spørre ham selv. Det er eneste mulighet når det gjelder å kunne forstå noen annen. Men jeg tror at han helst ser at du spiser mer og legger på deg litt.
Havbris Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Det er slik vi snakker med min gamle og syke svigermor.
Steinar40 Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Det er slik vi snakker med min gamle og syke svigermor. Eller når man er redd for ubehagelige reaksjoner på det man egentlig prøver å si
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Er sammen med en jente som har/har hatt spiseforstyrrelser. Jeg kan i perioder være på samme måten med henne, som din kjæreste er med deg. Hun er TYNN, ikke så tynn at jeg kan spille et eller annet moro instrument på ribbena hennes, men det er jammen ikke langt ifra. Jeg vil hun skal legge på seg litt.. Men det kan jeg nok bare glemme. Hun eier ingen "sunn fornuft" når det gjelder mat. For henne kan et eple være "morgens / kvelds", men heldigvis spiser hun i det minste fornuftig til middagen (som regel iallefall). Jeg syns det er slitsomt, irriterende... Prøver å la være å kommentere, men det bare kommer ut litt for ofte. Hun tar det som et angrep på henne, jeg vil henne bare godt. Det er ikke sunt å spise for lite mat... og det viser seg igjen på hvordan hun er også. Sjeldent overskudd til noe som helst, og bare anledningen byr seg. Tingen er altså at jeg syns hun spiser ALT for lite. Og hun kan gj Anonym poster: f9cfbc7494cc794f05b965235fb73d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå