Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #1 Del Skrevet 6. mars 2004 Er det noen som vet om det stemmer at man kan ta p-piller i tilegg itil p-sprøyta i 14dager for å stoppe blødninger? For å regulere hormonene (?) Har slitt med blødninger snart ett år på sprøyta nå og håper virkelig at dette kan være en mulig løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Ingen som har hørt noe om dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har flere veninner som måtte bruke p-piller i tillegg til sprøyta for å få slutt på disse små og store blødningene.. Og da er jo hele poenget meg p-sprøyta borte! Alle sammen har sluttet på sprøyta nå, pga bivirkningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #4 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har flere veninner som måtte bruke p-piller i tillegg til sprøyta for å få slutt på disse små og store blødningene.. Og da er jo hele poenget meg p-sprøyta borte! Alle sammen har sluttet på sprøyta nå' date=' pga bivirkningene.[/quote'] Takk for svaret ditt! Det hjalp ikke å bruke p-piller i en liten periode mens de gikk på p-sprøyta altså? Blødningene forsvant ikke? Var det derfor de sluttet helt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 9. mars 2004 #5 Del Skrevet 9. mars 2004 Blødningene forsvant mens de brukte p-piller, og ingen av dem valgte å ta ny p-sprøyte når virkningen av den siste sprøyta var ute av kroppen. Jeg har selv brukt p-sprøyte, og hadde ingen blødninger i det hele tatt - så dette er ting jeg har hørt fra andre. Jeg går ut fra at legen din har fortalt at det kan ta lang tid fra sprøyteslutt til du blir gravid også, for mitt vedkommende tok det nesten 2 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå