Gå til innhold

Nå blir det kattunger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest agurk

Joda, nå blir det kattunger :-? Skulle akkurat sterilisere lillepusen vår her i forrige uke, men så langt kom vi ikke. Mannen sto på verandaen og der sto lillepusen og hadde seg med nabokatta. Så tok det en uke før vi så noe til henne igjen. Nå ligger hun så lykkelig i sofaen her, ferdig med løpetid og alt.. Joda.. Så nå blir det barn på hele familien!

Dumme meg trodde igrunn man merka løpetida på katta før hun nådde gjøre for store krumspring, men der tok jeg feil gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Så fint at pusen fikks eg noe da. :ler: Men litt kjedelig når dere hadde planer på å sterilisere henne, men men er jo ikke noe å gjøre med det nå.

Så jeg må jo bare gratulere deg da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn kan det gå. :wink:

Får håpe pusens svangerskap og fødsel går greit. :D Skal dere beholde noen av pusebarna, eller kommer dere til å gi dem bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Vi har to så vi blir vel ikke å beholde noen, men søsteren min har tinga en så da får vi se den da! Og det er jo litt koselig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis dere fremdeles ikke vil ha kattunger så er det mulig å sterilisere henne nå med en gang før kattungene blir for store, så blir det en abort i samme slengen. Bare forhør deg med en veterinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...