Gå til innhold

Hvordan snakke med en man har et godt øye til på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh...jeg sliter så sinnsykt...en på jobben, som jeg har et veeeldig godt øye til, vel...jeg klarer ikke å snakke med han! Jeg er ikke den mest utandvente jenta akkurat, men når Han dukker opp blir jeg helt musestille, jeg tør nesten ikke å se på han. Hva skal jeg gjøre?

Kunne ønske jeg hadde hatt mot til å flørte og snakke mer med han, men det knyter seg helt. Jeg er ganske ny på denne jobben, og jobber bare ekstra.

Jeg har så lyst til å være mer frempå, eller ihvertfall ikke fremstå som om jeg ikke kan fordra han, som det nok kan virke som på måten jeg unngår han, haha, huff... håpløst vøtt....

Noen gode tips til ei sjenert jente? Hva kan jeg gjøre for å få han til å se at jeg er interessert?

Anonym poster: 3a87d9f8e7ab3e4a2cffc444c1eea0ec

Videoannonse
Annonse
Gjest Glorificus
Skrevet

Hopp i det! :)

Om du skal ut og kjøpe deg en kaffe en dag, spør om han tilfeldigvis vil være med. Om du går forbi han, slå av en prat. Du må nesten snakke med han for å vise at du er interessert. Se om du kan finne noe dere har til felles; kanskje leser han samme bok som deg, kanskje liker dere samme fotballag, kanskje skal dere på samme konsert.. Du kan jo ev. spørre noen som er mindre sjenert enn deg om de vet noe om hva han liker.

Skrevet

Letteste er vel å prate sammen i pausene og lunsj. Det burde du tørre!

Skrevet

Haha, nei det er det jeg ikke får til. Jeg blir ei lita knisejente med en gang...nei håpløst altså..Jeg får vel bare gutse på, selv om jeg er redd jeg skal fremstå teit...

Skrevet

bare prat om jobben eller spør om hjelp til noe. eller snakk sammen i lunsjen. jeg hadde en slik fyr på jobben. jeg bare begynte å prate med han. spesielt når jeg var helt ny ganske greit å spørre om hjelp eller hvordan man skal gjøre noe. å så la han meg bare til på facebook. vi begynte å prate litt der. å så spurte jg om han skulle drikke i helgen. han skulle det. jeg skulle det. så ble det til at vi drakk sammen. han er egentlig litt sjenert. men det ordnet seg det:)

Anonym poster: fe7fa5bb19f8b36a75bfe1889ed2830b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...