AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 For noen dager siden da kjæresten min og jeg var på besøk hos hans foreldre satt han og fiklet litt med mobilen sin mens jeg satt ved siden av og fulgte sånn halvveis med på hva han drev med. Han scroller nedover bildemappen da jeg ser bilde av en jente. Det går så fort at jeg ikke rakk å se ordentlig hvem det var før han var på bunnen av bildemappen. Det var et helt vanlig bilde tatt fra skuldrene og opp av en smilende og søt jente. Det var mørkt rundt henne så så ikke hvor det var tatt bortsett fra at hun satt ved et bord. Jeg har en del (kan vel kalle det store) problemer med sjalusi, noe jeg ikke har fortalt han om fordi jeg er redd for at han skal gå fra meg på grunn av det. Derfor spurte jeg ikke hvem denne jenta var. Men jeg er så nysgjerrig på hvem hun er og hvorfor han har bilde av henne på mobilen. Vet at han omgås jenter på skolen og på fritidsinteressen hans. Må inrømme at jeg er redd det er ei han har et godt øye til. Det jeg ber om er noens synspunkter på om dette er noe jeg bør ta opp med han eller la det passere. Jeg har ingen erfaring med forhold fra tidligere og har problemer med å vite hva som er vanlig. (Også fordi jeg vanskelig med å se situasjonen uten sjalusien min.) Vi bor ikke sammen og jeg har ikke sett han siden jeg så bildet. Anonym poster: daef0cb2cad596e71863c53b2cd0c34a
Gjesten Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Det var sannsynligvis bare et bilde av en venninne. La det ligge. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Det er lett for meg å si selvsagt, men dette syns jeg du skal la passere i stillhet. Du vet ikke hvem jenta er eller hvor gammelt bilde er. Hvis han ikke har gjort noe annet for å gjøre det mistenksom så er dette bare en bagatell. Men du burde virkleig jobbe med sjalusien din. For hvis noe så lite gjør deg så bekymra så kommer det ikke noe godt ut av dette foroldet. Ikke for deg, og ikke for han. 1
Gjest Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Jeg ville også latt det med bilde ligge, det var jo kun en helt normalt bilde av en jente. Men det jeg ville gjort, i din situasjon, var å fortelle om sjalusien min, før det eventuelt oppstår en episode. Da slipper dere krangling, og han kan være litt mer obs på hva han sier og gjør om han er klar over din situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå