Gjest O___o Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Jeg er en hel del på farten de siste ukene før jul, og er ikke hjemme før lillejulaften - noe som gjør at jeg har tenkt til å bake på forhånd. Jeg tenker å lage fløtekarameller, risboller, marsipan- og nughattruller, punsjboller, marsipankuler, peppermyntekuler, pepperkaker, cakepops og boller. Hvordan er det å fryse og tine disse tingene? Og kan jeg pynte cakepopsen/ pepperkakene etter at de har vært fryst – eller bør det gjøres før?
Gjest Corex Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Er ikke helt sikker, men ville bare si at pepperkaker holder seg en god stund i boks så de tror jeg ikke du trenger å fryse. 2
altsoja Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Alt du nevner utenom cakepops og boller kan du nok bare oppbevare i lufttett boks og da gå helt fint å oppbevare det i et skap.det to andre går det veldi fint å fryse. 3
Gjest Gagaen Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 I tett boks holder det meste der seg i mndsvis . Jeg har bakt snart alt jeg , og det er en mnd til jul .
Gjest O___o Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Alt du nevner utenom cakepops og boller kan du nok bare oppbevare i lufttett boks og da gå helt fint å oppbevare det i et skap.det to andre går det veldi fint å fryse. I tett boks holder det meste der seg i mndsvis . Jeg har bakt snart alt jeg , og det er en mnd til jul . Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå