Gå til innhold

Hva skal til for å få en mann til å bli i et forhold, og å gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner det bare ikke, men jeg ser jeg at alle rundt meg blir kjærester og etterhvert forlover seg, og til slutt gifter seg.

Min omgangskrets er i slutten av 20-årene/begynnelsen av 30-årene, så det er vel en naturlig tid for dette,

MEN JEG! JEG er hverken forlovet eller kjæreste med noen.... :((((

Hvordan blir man interessant nok for en mann til at han ønsker å satse på meg, og å dele livet sitt med meg?

Anonym poster: c7aec29450416a8ac47cf63f58430f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer, det kommer. Og kanskje når du minst forventer det. Ikke gjør deg til noe annet enn den du er.

• Liker 2
Skrevet

Gjensidig kjærlighet er vel en forutsetning...

Er det ekteskap du er på jakt etter, eller kjærlighet? Det høres ut som du begynner litt i feil ende nemlig..

Anonym poster: 1d36c9db4dc22fda2ccc399dde9b67c3

Skrevet (endret)

Meld deg på kurs og lær deg å lage god mat. Veien til mannens hjerte går gjennom mat og du kan bli sett på som en egnet fruentimmer. ;)

Men ellers gjelder det å ta det mest mulig med ro. Det kommer, det kommer. En dag vil du kanskje savne den friheten du har nå og lengte etter dagene som var.

Ikke få panikk, det lukter av panikkfølelser og mannen kan lett se for seg at du bruker han som en donor.

Endret av Alvina
Skrevet

Jeg er 31, så jeg burde kanskje ha panikk? :bond:

Nei, jeg er ute etter den store kjærligheten. Jeg ønsker å møte på noen som jeg passe sammen med. At kjemien stemmer. At jeg kan være meg selv og at jeg kan si akkurat hva jeg vil.

At han blir min beste venn, og at vi gleder oss til hver gang vi kan være sammen, men også at vi kan ha alenetid og å være med andre mennesker.

Jeg er ikke en person som har hørt kirkeklokker og barneskrik siden jeg var et barn.

Jeg har aldri hatt noe høyt ønske om å oppleve dette, egnetlig.

Det eneste jeg har vært opptatt av er å møte min store kjærlighet, og at han blir ... for de jeg har møtt tidligere i 20-årene har bare stukket så fort de fikk det de ville ... :(

Ønsker å møte en som kan bli min beste venn og kjæreste, og som blir.

Anonym poster: c7aec29450416a8ac47cf63f58430f31

Skrevet

"Vær deg selv, vent og se, den store kjærligheten dukker opp når du minst venter det!" - dette vet i allefall menn at ikke funker for dem.

Et forslag: Har du en hobby eller noe du brenner for? Finn en interessegruppe for det på facebook, og hiv deg med. Deretter finner du noen i gruppa som bor i byen din som ser interessante ut. Og så rett og slett skriver du til noen av dine kandidater på en ikke spesielt flørtende måte. Om dere finner tonen kan du foreslå et møte etterhvert. Med en eller flere samtidig. Med felles interesser er muligheten for å kunne tilbringe tid sammen til følelser oppstår tilstede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...