Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lucinda
Skrevet

Jeg har et par jeans som er superlekre i fasongen, men som har helt feil farge (de er lyselyseblå, jeg foretrekker mørkeblå jeans nå). Kan jeg farge dem? Hvilken farge skal jeg isåfall bruke? Må jeg gå frem på noen spesiell måte?

Skrevet

Det finnes denimblå farge, ja. Husker ikke hva den heter, men jeg fikk kjøpt det i vanlig fargehandel (malerforetning, faktisk...) for noen år siden. Det er farge til å farge klær med, og finnes i mange forskjellige farger. Farges i vanlig vaskemaskin. Bruksanvisning følger pakken...

Skrevet

Vi har kjøpt svart klesfarge i dag... Mannen har en svart olabukse som aldeles ikke er svart lenger, så bare sengetøyet som er i maskinen nå er ferdig med å vaske seg så skal vi forsøke å få buksa skikkelig svart igjen...

Kjøpte fargen på Jernia jeg, og i forrige uke kjøpte jeg en annen type klesfarge til en kamerat på REMA.

Skrevet

Har ikke noen andre hatt problemer med at i løp av dagen så setter den farger seg fast på huden? Jeg kanskje burde brukte strømpe....

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Det er viktig at klær man farger får en ny runde i vaskemaskin etter farginga, så fargen ikke smitter av...

Det går helt fint å farge olabukser, men husk å se på sømtråden/området rundt glidelåsen, for de blir ikke farget. Dersom fargene krasjer med den nye fargen bør du la det være.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...