Gå til innhold

De blir interessert når jeg viser interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg får helt normalt med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Blir sjekka opp i ny og ne. Går ikke ut på byen, så har liten erfaring med det systemet. Vel, det jeg synes muligens er litt rart er at når jeg selv tar kontakt med en gutt, ber ham med på kaffe/middag/utstilling eller lignende, så blir han veldig interessert. Jeg sjekker selv bare opp de jeg synes er fine på alle måter, egentlig for fine for meg. Hvorfor har det seg slik? Min erfaring er at gutter blir betatte hvis jeg viser interesse, men disse guttene tar jo ikke første iniativet selv, hvorfor ikke? Hva tenker dere?

Anonym poster: 5c6db69d29649437ada311aa038e4477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de rett og slett ikke er vant med slik oppmerksomhet. Syns du bare skal nyte responsen du får jeg, vi er nok av damer som blir driti på i sjekkesituasjoner likevel :)

Anonym poster: e5a91e89c97afd714fb7c2c2d56bc2b1

• Liker 1
Skrevet

Regner med at du avviser hver gang du blir sjekket opp da, siden det ikke var du som viste initiativ

Skrevet

Regner med at du avviser hver gang du blir sjekket opp da, siden det ikke var du som viste initiativ

Var den til meg? Neida, for jeg har nok med å være den stygge venninna. Sånne blir ikke sjekka opp vettu, vi er bare i veien.

Skrevet

Var den til meg? Neida, for jeg har nok med å være den stygge venninna. Sånne blir ikke sjekka opp vettu, vi er bare i veien.

Var ment til TS, men kan gi deg oppmerksomhet for en gangs skyld:-)

Greia var jo at det ikke er rart at det ikke er slik at man sjekker opp samtlige man kunne vært interessert i.

Skrevet

Jeg forsto ikke. Jeg er trådstarter. Nei, jeg avviser ikke alltid, gir alltid en sjanse. Men synes nesten menn jeg sjekker opp blir mer interessert enn menn som sjekker opp meg. Litt rart, tenkte jeg. Siden, hvis de fakstisk bruker tid og krefter på å ta kontakt med meg, så burde de jammen være interesserte tenker jeg. Forstår heller ikke siste innlegget ditt. Kan du forklare?

Skrevet

Jeg forsto ikke. Jeg er trådstarter. Nei, jeg avviser ikke alltid, gir alltid en sjanse. Men synes nesten menn jeg sjekker opp blir mer interessert enn menn som sjekker opp meg. Litt rart, tenkte jeg. Siden, hvis de fakstisk bruker tid og krefter på å ta kontakt med meg, så burde de jammen være interesserte tenker jeg. Forstår heller ikke siste innlegget ditt. Kan du forklare?

Vel, det jeg synes muligens er litt rart er at når jeg selv tar kontakt med en gutt, ber ham med på kaffe/middag/utstilling eller lignende, så blir han veldig interessert. Jeg sjekker selv bare opp de jeg synes er fine på alle måter, egentlig for fine for meg. Hvorfor har det seg slik?

Sånn er det jo med deg også, du sjekket ikke opp person X, men så kommer han bort til deg sjekker deg opp og du blir kanskje interessert. Kanskje turte du ikke sjekke han opp eller kanskje ble han mer interessant når dere begynte å snakke sammen. Er jo ikke noe rart med det?

Skrevet

Interesse smitter tenker jeg. Når du sjekker opp en gutt er det et stort kompleiment for ham. Dessuten viser du deg sterk og at du har tro på deg selv. Synes ikke det er så rart egentlig.

Det det alltid går bra når du prøver deg tror jeg har noe med at du de finner deg attraktiv, personligheten eller utseende eller begge deler :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...