Rhyth Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Har akkuratt fått oss en pus. Han er 7-8 mnd. Hittill har jeg ikke fått han til å spise tørrfor, så det jeg lurer på er hvor mye våtfor kan jeg gi han pr. dag? =)
Zzyzx Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Det burde stå "dosering" på pakken, det gjør iallfall det på det jeg kjøper fra dyrlegen. Normalt sett etter vekt på katten.
Gjest Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Hvor mye han skal ha står det på boksen, men det er jo ikke rart han spiser bare våtfor, han er jo vant til at du gir han det istedenfor dette ekle tørrforet sitt Hvor lenge har du latt han gå uten våtfor? 2 dager, 3 dager? Nå er han liten, så det er greit å følge med på vekta, men ikke et eneste dyr sulteforer seg selv om det har mat tilgjengelig, selv om det er tørrfor! Men har du prøvd å bytte tørrfor? Mulig han ikke syntes det smaker noe godt, eller ikke føles riktig?
Gjest Lille-pus Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 (endret) Stikk innom nærmeste dyrebutikk og nærmeste vetrinrkontor. På begeg disse stedene får du normalt sett kjøpt fòr til katt. Du spør om å få med deg prøveposer på torrmat som er passende til en 'ung fyr på 7-8 mnd', - som er kastrert ? Vel hjemme hos Mr. SnuskePetterPus så er det bare å stille opp skåler med de ulike mattypene, huske hvilket fòr som er i hvilken skål, og følge med hvor han begynner å smake. Etter noen dager vil det med stor sannsynlighet være mulig å se hvilket av fòrene som har falt i smak. Skulle han ikke ville ha noe så tipse jeg om RC Exigent (for fussy cats). Det er dette fòret min sorte Gentleman spiser, - og han er seriøst 'fussy' altså ! Endret 28. november 2012 av Lille-pus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå