Gå til innhold

Et lite spm om kanelstenger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Driver å skal lage noe julepynt og har tenkt til å bruke kanelstenger. Jeg kjøpte kanelstenger på Panduro og på matbutikken. Det jeg lurer på er om det er noen forskjell på disse, noe annet enn prisen...!? :)

Anonym poster: 6079ccc7ae8da5b57c677c686b2ee655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var stengene billigere på mat butikken? Lurer også på om det er forskjeller på dem :)

Skrevet

Var stengene billigere på mat butikken? Lurer også på om det er forskjeller på dem :)

Ja, de var billigere på matbutikken. Der kostet de ca 10sek per pose, og på Panduro kostet de 36sek ( sek - kjøpte alt i Sverige ). På Panduro.no koster de 42kr!! Eneste forskjellen utseendemessig er vel tykkelsen, noen av de fra Panduro var ganske tykke. Og de fra matbutikken var litt tynnere, men det var kanskje bare nettopp den posen - vet ikke :)

Anonym poster: 6079ccc7ae8da5b57c677c686b2ee655

• 2 uker senere...
Skrevet

har ikke noe å si, bruk det billigste. panduro er overpriset.

Skrevet

Jepp, bruk det billigste. Kanelstenger får man for øvrig enda billigere i innvandrerbutikker. :)

Anonym poster: 0e3e899466718d4fa1ae301b85261b97

Skrevet

Jepp, bruk det billigste. Kanelstenger får man for øvrig enda billigere i innvandrerbutikker. :)

Ja men de er så grove, det er bark rett fra treet, som jeg buker i mat og drikke, ikke til dekor...

Skrevet

Ja men de er så grove, det er bark rett fra treet, som jeg buker i mat og drikke, ikke til dekor...

Ikke de jeg har kjøpt. De ser helt like ut, bare at de var i en plastboks, ikke i pose. Har den ikke er, så vet ikke hva merket heter.

Skrevet

det billigste er jo godt nok :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...