Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når konteeksamen på uib er, eller hvor jeg kan finne en oversikt over dette? Går på SV-fakultetet.

Anonym poster: d3bfe04a836d0e2e04dafbfd7e4ac403

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av semesteret.

Skrevet

Oversikt over eksamensplanar finn du på "Mi side", lenke i høgre marg. Planar for vårsemesteret bruker å kome i starten av desember, trur eg.

Skrevet

Er konteeksamen eksamen man kan ta om man ikke er fornøyd med den forrige man tok?

Anonym poster: bdd35ce5a7e87798080db6b23d6e5251

Skrevet

Oversikt over eksamensplanar finn du på "Mi side", lenke i høgre marg. Planar for vårsemesteret bruker å kome i starten av desember, trur eg.

åå, tusen takk :)

Anonym poster: d3bfe04a836d0e2e04dafbfd7e4ac403

Skrevet

Er konteeksamen eksamen man kan ta om man ikke er fornøyd med den forrige man tok?

Anonym poster: bdd35ce5a7e87798080db6b23d6e5251

Nei, det er eksamen man kan ta om man strøyk.

I hvert fall er det slik på mitt universitet, NTNU. Konten har bare de som strøyk/leverte blankt tilgang på, hvis man skal ta opp faget fordi man ikke var fornøyd må man gjøre det på neste ordinære eksamen.

Skrevet

Nei, det er eksamen man kan ta om man strøyk.

I hvert fall er det slik på mitt universitet, NTNU. Konten har bare de som strøyk/leverte blankt tilgang på, hvis man skal ta opp faget fordi man ikke var fornøyd må man gjøre det på neste ordinære eksamen.

Hva med dem som ikke møtte til ordinær eksamen uten å ha meldt seg av i tide.. Kan de ta konteeksamen?

Anonym poster: 611c548f2a4d0aa567280ad449f9cc07

Gjest student1993
Skrevet

Jeg trodde man måtte søke om ny konteeksamen? Fikk beskjed om det på når jeg ringte til Uib. Hvis du vil ha eksamen tidlig i neste semesteret så må man søke, ellers kan man ta den ordinære som går på våren? :)

Skrevet

Hva med dem som ikke møtte til ordinær eksamen uten å ha meldt seg av i tide.. Kan de ta konteeksamen?

Anonym poster: 611c548f2a4d0aa567280ad449f9cc07

Dette varierer fra institusjon til institusjon, men hovedregel er nok nei. Dersom du er registrert med ikke møtt må du vente til neste ordinære eksamen. Dersom du leverte legeerklæring derimot, kan du konte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går på UiB og ved vårt institutt (på Mat-Nat) kan alle ta eksamen tre ganger uten å måtte søke. Vi kan ta eksamen i hvilket som helst semester, så lenge man har avlagt første eksamen i et semester hvor det blir gitt forelesninger/øvinger etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...