Wonders Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 (endret) Bilder bilder bilder folkens Her er utsnitt av min pynting. Jeg begynnte i går. Vi her i huset startet ikke tidligst i nabolaget, men,,, ja- litt tidlig i år... Julekjærringa gleder seg, og vokter edle dråper... Endret 27. november 2012 av Wonders 2
Gjest Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Tenkte å rydde over og styre i dag siden det er siste fridagen min før helga! Og helga går til jobbing, julebord og tur! Og jeg skal ha det pynta til desember, så da starter man i dag! Bor i halvferdig hus og får helt fnatt av hvordan det ser ut her, så blir nok noen nødløsninger for å gjøre stua (som er eneste rommet som ikke er ferdig) litt mer koselig!
Fantomina Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Har ikke funnet fram noe julete enda i år. Henger opp lyslenke på verandaen, adventsstjerne i vinduet, julestjerne på bordet og legger på julete sengklær i helga. Til da kan du få bilde av pepperkakehuset mitt fra i fjor 2
Gjest Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Oj! Det var fint! Fri fantasi eller oppskrift?
Fantomina Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Takk! Skulle ønske jeg kunne skryte på meg at det var fantasi, men det er oppskrift. Tror jeg fant den her inne, men husker ikke i farten hva tråden het. Det er iallfall originalt ikke et "typisk norsk" pepperkakehus, men en haunted mansion eller noe sånt.
Wonders Skrevet 27. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2012 husk bilder folkens, jeg vil ikke bare lese, men se. Det er så koselig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå