silja Skrevet 6. mars 2004 #1 Skrevet 6. mars 2004 Hei! Jeg er ganske kresen på mascaraen, og har hatt noen bomkjøp og håper på å unngå det denne gangen... Jeg ønsker meg en som ikke "drysser" og/eller lager "belegg" under øynene, men trenger ikke være vannfast. Heller ikke liker jeg store og kraftige børster som fort gjør til at for mye kommer på om gangen. Til nå har jeg vært godt fornøyd med Kanebo 38*, men lyster på å prøve en ny.. Gjerne en som ikke koster så altfor mye... Noen med tips???
Gjest Nicki Skrevet 6. mars 2004 #2 Skrevet 6. mars 2004 Jeg liker veldig godt en fra Dior. Den heter Fasination. Den klumpet seg ikke og var veldig lett å legge på pent synes jeg da.
Siam Skrevet 6. mars 2004 #3 Skrevet 6. mars 2004 Jeg har vært trofast til Lancomes Definicils, og tror nok jeg kommer til å holde meg til den. Hvis jeg ikke skal prøve Dior sin neste gang. Har hørt mye bra om den...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #4 Skrevet 6. mars 2004 flextencils fra Lancome-ingen over, ingen ved siden.
Arkana Skrevet 6. mars 2004 #5 Skrevet 6. mars 2004 Min absolutte favoritt er Yves Saint-Laurent Faux Cils.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #6 Skrevet 6. mars 2004 flextencils fra Lancome-ingen over, ingen ved siden. Jeg er også veldig fornøyd med den!
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2004 #7 Skrevet 6. mars 2004 Jeg har prøvd mange, men syntes at den beste er og blir Kanebo 38. Den drysser ikke, sitter godt hele dagen og gir et naturlig resultat.
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2004 #8 Skrevet 6. mars 2004 Flextencils fra Lancome er min favoritt. Amplicils er også veldig god!
Lizzie Skrevet 6. mars 2004 #10 Skrevet 6. mars 2004 Har brukt Lancomes Definicils i mange år, men ser nå at mange er veldig fornøyd med Lancomes andre mascaraer også. Kanskje jeg skal prøve en av de andre neste gang?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #11 Skrevet 6. mars 2004 rimmel endless lift & length. billig og bra
Tusseline Skrevet 7. mars 2004 #12 Skrevet 7. mars 2004 Er i grunnen ingen Rimmelfan, men deres Exaggarete mascara har vunnet mangfoldige tester- og er utrolig bra!
Gjest Ethereal Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 Smak og behag, sier nå jeg Men selv om jeg er merkefrik, synes jeg Maybelline og Max Factor har de aller beste mascaraene som kan fås. Til under hundrelappen!
Siw'a Skrevet 8. mars 2004 #16 Skrevet 8. mars 2004 Jeg har brukt max factor lenge, men nå har jeg prøvd Diorshow og er hel frelst
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #17 Skrevet 8. mars 2004 Jepp, lett å bli avhengig av Diorshow! Men husk; hvis du ikke kan like store børster bør du kanskje styre unna... jeg kan ikke fordra Kanebo 38 (kun når jeg trenger en naturlig, tåresikker look er den ok, men ikke mer enn ok), så da er muligens diorshow helt feil for deg.
Gjest Coral Skrevet 8. mars 2004 #18 Skrevet 8. mars 2004 Om du synes diorshow har for stor børste kan du også prøve maximeyes fra dior, den har mindre børste men er også veldig god. Liker begge jeg :-)
Redhead Skrevet 8. mars 2004 #19 Skrevet 8. mars 2004 Har Diorshow, men liker den ikke :-( ! Neste gang jeg kjøper meg mascara blir det Lancôme eller Chanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå