henningsen Skrevet 28. november 2012 #21 Skrevet 28. november 2012 Hadde denne også i går, fikk samme svar som dere på den. Svarte på alle, og føler meg veldig trygg. Er vel en b eller c oppgave jeg ikke er 100% sikker på. Men håper på å få 5. Hadde forberedt meg skikkelig bra. Hei hvordan forbrede seg? Noe tips?
momo Skrevet 28. november 2012 #22 Skrevet 28. november 2012 Hei hvordan forbrede seg? Noe tips? Jeg har regna alle oppgaver i boka. Så har jeg regna veldig mange tidligere eksamener. Jeg har 2 i matte fra før, og alltid trodd at jeg virkelig slet med matte. Men ser nok at jeg la ikke nok arbeid i matten.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #23 Skrevet 28. november 2012 Takk for så god svar! Men jeg lurer på: Lignet denne 1P eksamen på de gamle eksamenene? Folk sier jo hvert år så går det fra liksom: MYE prosent, til neste året: LITE prosent, med mye mer om noe annet regnemåte som f. eks brøk! Hva sier du til det? :D Ja, det er veldig sant. Det varierer fra år til år. Men jeg tror at eksamen var mye enklere i år siden strykprosenten var veldig høy i fjor...Hvis strykprosenten er lav i år vil vanskelighetsnivået antageligvis øke. Uansett hva, må man alltid være forberedt på å få spørsmål knyttet til geometri, økonomi og funksjoner kapittelet. Anonym poster: 9e72cd2dcc7ec6e3116a9fbec98bf6c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå