Gå til innhold

Proteinpulver og kosttilskudd


Gjest Mums

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan anbefale et "velsmakende" proteinpulver av god kvalitet? Har prøvd meg litt frem med ulike typer og smaker, men de smaker jo stort sett "lite godt" uansett om det er vanilje-, jordbær- eller sjokoladesmak.

I samme slengen - er det noen som har erfaringer med tilskudd med pyruvat i (evt. rent pyruvat)? Har det noe for seg?

mums

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady-M

Jeg bruker proteinpulver fra Multipower, synes den smaker best...selv om den egentlig ikke smaker så veldig godt.

Jeg blander 40g proteiner med 2dl vann. På den måten blir det ikke så mye å drikke.

(Tror denne burde ligge under Kropp, helse, trening...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det i det hele tatt proteinpulver som er skikkelig velsmakende ? ja, det gjør faktisk det. Fra Scitec Nutrition. Protein delight heter det.. Er proteinpulver med fruktbiter, sjokolade biter etc.. alt etter enhver smak.

Har smakt flere av dem og er ganske godt, men man klarer ikke drikke for mye av det..

Personlig så bruker jeg Ultimate Nutrition og er veldig fornøyd med det. Sjokolade og jordbær er vel det som det går mest av. Bruker også veldig mye proteinpulver og har også prøvd veldig mange forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...