Gå til innhold

Katt som blir "høy" av tunfisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg ga katten min tunfisk igår, så etter det ble så ble hun heelt gæren. Altså personligheten forandret seg helt og hun løp rundt omkring som en proppel og begynte å bryte med stolene. Var også en som passet på henne tidligere som sa at hun også ble helt gæren da han ga henne tunfisk.

Er dette tilfeldig eller er det noe spesielt stoff i tunfisk som katter reagerer med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det tunfisk som er for katter? Vet at mennesketunfisk ikke er bra for dem. Kanskje det er litt catnip i den som er for katter.

Skrevet

Var det tunfisk som er for katter? Vet at mennesketunfisk ikke er bra for dem. Kanskje det er litt catnip i den som er for katter.

Hvorfor er ikke "menneske" unfisk bra for katter? Er det noen stoffer man har tilsatt?

Skrevet

Hvorfor er ikke "menneske" unfisk bra for katter? Er det noen stoffer man har tilsatt?

Ja, var det noe bly eller noe sånt? Husker ikke helt. Min har fått det ved en feil av en kattepasser og da fikk han diare.

Skrevet

Kan være ho bare blei veldig glad :)

Anonym poster: 9d458b40ea38224d4bf62d4d36eca737

Skrevet (endret)

Ja, var det noe bly eller noe sånt? Husker ikke helt. Min har fått det ved en feil av en kattepasser og da fikk han diare.

Oi såpass ja. Får nesten se nærmere på næringsinnholdet når jeg kommer hjem. Satt og spiste det, så gikk jeg og gjorde noe annet, da jeg kom tilbake hadde hun kasta seg over det. Men hun fikk heldigivis ikke diare.

Er det noen annen mat som er fy fy?

Kan være ho bare blei veldig glad

Anonym poster: 9d458b40ea38224d4bf62d4d36eca737

Ja var også det jeg tenkte, siden hun pleier å være sånn når hun er glad. Men da er hu bare sånn hvis jeg er alene, mens nå var det mange til stede og hun er en veldig sjenert og beskjeden katt når andre er tilstede (fortsatt kosete ogsånt, men driver ikke å løper rundt og gå bananas) og hun begynte også lekeslåss med dem :fnise: Var vel egentlig de som reagerte mest på det, ettersom jeg har sett henne sånn før.

Endret av SubHuman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...