Gelica Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Vi skal på standup show på Latter i Oslo. Showet skal være på klubbscenen og med tanke på at jeg aldri har vært der før så må jeg høre her om noen har erfaringer vedr hvilken rad/plassering man bør sørge for å få. Klubbscenen http://www.latter.no/sites/index.php?siteID=39&menuID=5 Takk for hjelpen
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Jeg ville ikke sittet for nær scenen. I standup-show tar ofte komikeren kontakt med folk i publikum, så med mindre man har lyst til å bli drete ut til underholdning for resten bør man sitte litt unna... Anonym poster: daa09df8b0738b02d11d7aaf22ca4a62
Gelica Skrevet 27. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2012 Ok, noen som har tips på hvilken rad og hvor sånn ca man bør sitte for å slippe det og samtidig se bra. Jeg er ikke så høy heller.....
minienthe Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 (endret) bakre halvdel av sitteplassene består av tettpakkede barkrakklignende greier som ikke er nivåjustert så du ser lite av showet pga personene foran deg. i tillegg blir det VELDIG intimt med naboen(e) pga nevnte tettpakking. prøv rad 6, 7 eller 8 for å få normale seter uten "artistkontaktrisiko" men du risikerer å få høye personer foran deg. Endret 27. november 2012 av minienthe
Wonders Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 har bare sitti oppe på 2.etasjen jeg...
MissStiles Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 De pleier ofte å ha sånne høye barstoler på de bakerste radene. Der synes jeg det er best å sitte. Da sitter man ikke for nærme scenen og man ser bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå