julibrud 2004 Skrevet 6. mars 2004 #1 Skrevet 6. mars 2004 For 1,5 mnd siden bestilte jeg meg sko hos dem. Fikk melding om at kredittkortnummeret var feil, og måtte gøre det om igjen. gjorde det samtidig som jeg skrev en mail til dem om at jeg håpet det var riktig nr nå osv... ingenting har skjedd, det er ikke trekt noe fra mastercarden. sendte en ny mail der jeg etterlyste skoene for 1 uke siden, ingen svar... Er det noen som har hatt erfaring med dem. Trur dere jeg egentlig skulle bare gå på utkik etter nye sko
14062003 Skrevet 6. mars 2004 #2 Skrevet 6. mars 2004 Jeg har erfaring med dem: jeg kjøpte meg sko i skobutikk 4 dager før bryllupet fordi skoene tok 2 mnd (eller noe sånt) på å komme. Da skoene ble sendt i retur (jeg hentet dem jo aldri), har jeg ikke fått igjen noen penger av dem, selv om de har lovet det.
MariM Skrevet 6. mars 2004 #3 Skrevet 6. mars 2004 Jeg bestilte sko fra dem jeg også. Tok en evighet før beløpet ble trekt, men skoene kom ca. 1 uke etter at det ble trekt. Skoene var for små, men det var uaktuelt å sende dem i retur, da Posten Norge tar seg ufordragelig mye betalt for å sende pakker til utlandet...ettersom man ikke får returnert noe portokostnader fra bridalshoes, så droppet jeg hele greia og solgte skoene istedet for litt mindre enn det jeg kjøpte dem for. Jeg kjøpte et par Rainbow club sko på brudesalong istedet, og er veldig fornøyd med det Håper det ordner seg for deg!
Pip Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 Eg bestilte mine sko derfrå, og hadde ingen problem. Trur eg hadde skoa omtrent ein månad etter eg bestilte. Men ring dei - trur ofte det er meir effektivt enn mail, for å få raskt svar! Lukke til!
julibrud 2004 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2004 Jeg har erfaring med dem: jeg kjøpte meg sko i skobutikk 4 dager før bryllupet fordi skoene tok 2 mnd (eller noe sånt) på å komme. Da skoene ble sendt i retur (jeg hentet dem jo aldri)' date=' har jeg ikke fått igjen noen penger av dem, selv om de har lovet det.[/quote'] Da får jeg bare vente litt til. Bra at det enda er litt over 4 mnd igjen til jeg skal gifte meg. så skoene rekker å komme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå