Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en sa i forrige måned, sitter å venter på mensen for jeg tviler vi traff el denne mnd, hvis den kom i det hele tatt...... Akkurat nå var det en lysrosa/brun Flekk i trusa og jeg fikk litt på papiret. Festeblødning? Så sent retter sa/ikm? Aner egentlig ikke når el var... Alt er bare messed up.... Har mens murr og føler meg rar.. tok graviditets test for 2-3 dager siden som var negativ. Puppene var ømme, så jeg testet.... Er det for usannsynlig at det kan være festeblødning? Sablødningen varte i 5-6 dager...

Anonym poster: 8c10bf08bc44124e345fcefd18928901

Skrevet

Tror det kan være en festeblødning. Selv har jeg rukket å ha to menstruasjoner, men TRODDE jeg hadde regelmessig syklus på 32 dager. 11. november var IKM for min del, og jeg testet IKKE positivt før dette. Samme dag hadde jeg også litt rosa utflod noe jeg tolker som festeblødning. Dvs at syklusen min har vært forskjøvet og er enda lengre enn jeg trodde.

Lykke til!

Anonym poster: b49f7b2a9df10da19969e8fbb7f8fc32

Skrevet

dpo = days past ovulation, altså dager etter eggløsning. Det er veldig uvanlig (om ikke umulig) å ha festeblødning 14-16 dpo. Derimot kan eggløsning ha blitt forsinket slik at du bare er ca. 7 dpo nå, og da kan det være en festeblødning.

Mange vil teste positivt 2-3 dager etter en festeblødning siden hCG-produksjonen kommer igang når egget fester seg. Dette vil også si at man ikke kan teste positivt samme dag som man har festeblødning.

Noen opplever en blødning rundt IKM selv om de er gravide.

Anonym poster: b9da36604a94180ef3c2f7840df5e264

Skrevet

Ja, nå endret alt seg, for nå kom det friskt blod... Var vel mens dette da. En veldig forsinket en:/ Får håpe alt blir til normalen igjen, også får vi bare forsøke igjen i desember...

Anonym poster: 8c10bf08bc44124e345fcefd18928901

Skrevet

Noen ganger starter min mensen med bare bittelitt blod så jeg tenkte at det var mensen ja. Lykke til videre!

Anonym poster: fa665a966e937c87eab31a646a54b59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...