Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere denne uken dro min elskede fra meg i den tro at jeg hadde vært utro mot ham. Plutselig vet jeg hvordan det føles å være uskyldig tiltalt i en rettssak, og se bevisene og indisiene tårne seg opp mot en uten å kunne motbevise det. Helt jævlig! Jeg går jo ikke rundt og videotaper livet mitt for å kunne motbevise eventuelle anklager... er ikke tillit til for akkurat sånne situasjoner? Er det ikke da man skal tenke tilbake på tilliten man har bygd opp og la det komme den anklagede tilgode?

Alt håp om et videre liv sammen ble ihvertfall pulverisert. Jeg unner ikke min verste fiende å oppleve det samme, tenk å ville kaste hele framtida på dynga fordi man har sett spøkelser på høylys dag da. Det er så skummelt at man faktisk kan finne "bevis" i de merkeligste ting og minste detaljer hvis man først går inn for det!

Nå er han imidlertid på vei til meg på jobb for å gi meg verdens største klem. Han kjørte meg på jobb idag, 4 mil hjemmefra, og på veien dit var jeg ganske fortvilt fordi han ikke vil tro på meg. Like etter fikk jeg imidlertid en melding fra ham. Han kjører hjem, 4 mil, for å hente alle ungene, bare for å kunne kjøre 4 mil tilbake til meg på jobb for å gi meg en klem, fordi han elsker meg :-)

Dette er vel kanskje en del av bryllupsforberedelsene. Det har ihvertfall vært litt anspent etter at vi fikk ringene på. Noe med symbolikken i det som gjør at det er annerledes enn å "bare" være samboere...

Stor :klem: til alle sammen, fra en sliten men lykkelig Peluche (som allerede har tatt fram bryllupsbudsjettet igjen :-D )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danse::danse:

Så fantastisk!!!

Er glad på dine vegner. Alt ordner seg nok. :)

Klem

Skrevet

Så fantastisk!

Og for en gladmelding...ble kjempeglad på dine vegne.

:hoppe:

Skrevet

Åh, så glad jeg ble! Håper så voldsomt at dere kommer dere over kneika! Lykke til! :D

Skrevet

Åh - jeg håper dere klarer å ordne opp. Lykke til :)

Gjest gjest1
Skrevet

Det var koselig å høre, Pelunche! Håper allt ordner seg og at du/dere kan kose dere med bryllups forbredelsene!! :danse:

Skrevet

Så flott, håper alt ordner seg, og at dere kommer over kneika :klem:

Skrevet

Uff..fikk helt klump i halsen av å lese innlegget ditt! Så utrolig bra at denne "greia" vendte den riktige retningen igjen da! :)

Skrevet

Huff, det hørtes fryktelig ut! Godt det ordnet seg!! :kose:

Skrevet

Så bra det ordnet seg! Alt ordner seg for snille jenter vet du! :wink:

Skrevet

WEEE!!!!

Så deilig!

Ei så flott dame som deg bør man ikke gi slipp på så lett!

Og det vet han visst ;)

Lykke til videre med forberedelsene!

Stor klem! :-)

Skrevet

Det er bra det ordnet seg tilslutt.. :-) Lykke til videre

Skrevet

:bryllup: :klem2: :hjertesmil::kline:

Alt ordner seg helt sikkert, Kjempekoselig å høre at dere er på rett vei.- Lykke til og kryssa fingre herfra :wink:

Skrevet

Ja det er ikke så aller verst :-)

Akkurat nå ligger to dokumenter i utskriftskø i printeren min: en mobilutskrift som han krever som "bevis" og en liste over aktuelle kakeleverandører. Selvmotsigende eller hverdagsironi? :roll:

Bryllupsplanlegging er faktisk utrolig god "terapi" når livet butter imot, drømme seg bort og planlegge og ordne og styre, og kun planlegge mot det mål at alle skal ha det bra og være glade. Balsam! Skjønner godt noen velger å være bryllupsplanleggere av yrke :ler:

Gjest Lompa
Skrevet

Så godt å høre at dere finner tilbake til hverandre igjen likevel! gratulerer! Håper dette bare blir en styrking av forholdet deres, slik det bør være. Lykke til videre!

Kjempeklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...