Gjest Estrela Skrevet 6. mars 2004 #1 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen her som har en god oppskrift som gir ca. 10-12 pannekaker? Har mistet oppskriften min. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 #2 Del Skrevet 6. mars 2004 Vet du, pannekaker det en av de tingene jeg ikke bruker oppskrift på. Gefylen er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 6. mars 2004 #3 Del Skrevet 6. mars 2004 Joda, men er litt kjøkkenamatør ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 #4 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg også. Her er hva jeg gjør...tar 3 egg og en dæsj sukker, visper det til eggedosis, heller på med litt mel og bruker nok melk til å la det bli en seig masse....og voila...det blir...pannekaker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. mars 2004 #5 Del Skrevet 6. mars 2004 Pannekaker 10-12 stk. • 2½ dl hvetemel • ½ ts salt • 6 dl melk • 3 egg Visp sammen mel, salt og melk så røren blir glatt. Visp så i eggene. La røra svelle ca. 20 minutter, da blir den lettere å steke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 6. mars 2004 #6 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg også. Her er hva jeg gjør...tar 3 egg og en dæsj sukker, visper det til eggedosis, heller på med litt mel og bruker nok melk til å la det bli en seig masse....og voila...det blir...pannekaker!! :o :o Det er..... magi!!!! Takk for oppskrifter, skal prøve en av dem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 6. mars 2004 #7 Del Skrevet 6. mars 2004 ta i en dæsj kardemomme i pannekakene, blir mye bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mars 2004 #8 Del Skrevet 6. mars 2004 ta i en dæsj kardemomme i pannekakene, blir mye bedre da :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 7. mars 2004 #9 Del Skrevet 7. mars 2004 Pannekaker 10-12 stk. • 2½ dl hvetemel • ½ ts salt • 6 dl melk • 3 egg Visp sammen mel, salt og melk så røren blir glatt. Visp så i eggene. La røra svelle ca. 20 minutter, da blir den lettere å steke. sukker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 7. mars 2004 #10 Del Skrevet 7. mars 2004 Du trenger ikke ha sukker i pannekakerøren, det har du jo på pannekakene etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå