Gå til innhold

noen som vet hvor man får kjøpt stramme olabukser med stretch?


umuligejulie

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor man får kjøpt stramme olabukser med stretch?? altså små størrelser. som er lave i livet og gjerne uten lommer bak. holder på å bli gaaal, føler at jeg har lett over alt :(:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker selv et par fra Cubus, men det er lommer på rumpa da. Jeg synes de er superfine! Tror modellen heter Abbey om jeg ikke tar helt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk! :lillesky: de too stramme jeg har fra før av er fra bikbok og jeg finner ikke noen flere derfra som passer meg. da får jeg ta en tur på cubus imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Denim! Stramme, men SYKT mye stretch. Litt type jeggings (jeans+leggings), men det ser ut som bukser. ELSKER dem, sykt behagelige. De har både varianter som er lave i livet, og noen som er høye. Carlings og Nelly.com selger dem. Koster bare 400 kroner.

Jeg bruker vanligvis M/L i bukser, men måtte ned i S/XS i disse buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Denim! Stramme, men SYKT mye stretch. Litt type jeggings (jeans+leggings), men det ser ut som bukser. ELSKER dem, sykt behagelige. De har både varianter som er lave i livet, og noen som er høye. Carlings og Nelly.com selger dem. Koster bare 400 kroner.

Jeg bruker vanligvis M/L i bukser, men måtte ned i S/XS i disse buksene.

ja jeg har en sånn jeg også men den er ikke ordentlig stram lenger "/

men ellers takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus, Bik Bok og H&M pleier jeg å kjøpe mine. De har noen sykt bra på Topshop også, men de shipper jo ikke til Norge lenger. Hamstrer de så fort jeg finner en Topshop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritt slim-fit stretch jeans er fra Levi's! De har perfekt passform. Har fått masse skryt av dem :-) ...Det som også er bra, er at de kommer i flere modeller, avhengig av din kroppsform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det 25:7 (eller hva det nå heter) merket fra bik bok har ganske stramme bukser som er veldig små i størrelsen. H&M har bukser uten lommer bak, men har ingen erfaring med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superflex-buksene fra Bikbok er fantastiske, dog med lommer bak..

Helt enig, beste buksa jeg har! Dr. Denim kommer som en god nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...