AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Hmmm.. Hvor skal jeg begynne.. Fredag skulle jobben til samboeren min dra på danskebåten for å feire julebord. Dette var selvsagt helt ok. Jeg planla besøk av ei vennine (hun bor i byen jeg tidligere bodde i, barndomsvennine) Gledet meg skikkelig til dette. Men fikk dessverre beskjed torsdagkveld at hun måtte avlyse. Greit nok det. Kjæresten min dro like etter jobb fredag. Han sa det var dårlig med dekning på tlf ute på havet, så vi skulle snakkes først søndag klokka 5 når båten kom i land igjen. Han fortalte før han dro at det kun var mennene på jobben som skulle på tur. ( dette ble jeg svært glad for siden hsn har hatt vel god kontakt med et par av jentene på jobben, festa, senda meldinget og chatta på facebook) Han slutta med alt dette ettet at vi to ble sammen. Men kjenner jeg er litt bekymra lell! Han har en bestevenn med seg på båten, som han jobbet med. Lørdag ettermiddag fikk jeg sms av han om at han og nedtevennen bare lå på lugaren og hvilte seg & sånn kom turen til og fottsette. Sleit med signala skreiv han. Senere lørdagkveld snakka jeg med samboeren til bestevennen hans. Da hadde hennes kjæreste ringt flere ganger på turen. Dette syntes jeg selvsagt at var rart, hvorfor hadde han bedre signal enn min mann. Snakka ikke mere med henne, men plutselig poppa et bilde av samboeren opp med en bh på hodet. Enda ett der han lå i senga med flere av damene han hadde kontakt med tidligere. Ble så lei meg flere drikke-bilder dukka opp av han og dem + noen av mennene han jobbet med. Men min samboer var den verste på bildene Bestevennen hans var ikke med på et eneste bilde. La meg skuffet og gråtende til sengs til slutt. I dag tidlig da jeg logget meg på face hadde jeg fått melding av henne jeg skrev med kvelden før(dama til bestevennen) Hun hadde alt snakka med samboeren sin flere ganger den morgenen, men din er vel full ennå, skrev hun ingen ubesvarte annrop eller meldinger fra han om morgenen. Gjorde meg klar for at han skulle komme hjem da jeg fikk en sms om at han måtte hjelpe en kompis med parabolen hans. Dette var selvsagt greit, selv om jeg gledet meg og gruet meh til han skulle komme hjem. Nå er klokka 01.30 oh han har fortsatt ikke kommrt hjem fikk meld om at han spiste pizza fot 1 time siden, så han kommer nok dtraks. Har ikke srtt han siden torsdag & han skal opp igjen på jobb. På to uker er det nytt julebord med jobben gruer meg. Beklaget langt og kronglete innlegg, men måttr bare få det ut. Hva skal jeg gjøre og hva tror dere? (Bildene han var tagga i er forresten borte, eller gjort hemnelig for meg Anonym poster: 54eee7ee75e381d83830875200a8e107 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Høres ut som en idiot. Jeg hadde dumpa ham. (Ja, seriøst.) Anonym poster: 3eba688ccda94813d9352f7dfd3cf102 20
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 TS her, beklager feilskriving. Skriver i fra tlf. Spørtr om noe er uklart! Anonym poster: 419542d7cad5232b036857eeb973c623
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 TS her. Skjønner at du skriver det. Men er jo ikke bare bare det heller er så lei meg. Synes jeg hører bilen hans utenfor her, men neida.. Pc`n hans står her med åpen facebook. Skal jeg synke så dypt at jeg skal ta en titt om han holder bildene kun hemmelig for meg & om han skriver med noen av dem??? Hjelp meg :'(:'(:'(:'(:'(:'( Anonym poster: 419542d7cad5232b036857eeb973c623 1
Forvirramann Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Se på det sånn her. Han har pc'en sin stående oppe med facebook, hvis han hadde skjult noe så hadde han sansynligvis ikke gjort det. OG siden han har det, så kan du da vel bare sjekke.
Gjest KOKOS19 Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 VIL HA UPDATE !!!! Virker som en ass hole. hadde det vært min mann hadde jeg seriøst kjørt kryssavhør og vært sur kjerring i ganske lang tid. det å ikke ta telefonen eller svare på sms er for meg veldig sårt. man kan i det minste ta seg til til noen sms og ett par telefoner når kjæresten sitter hjemme å kjeder seg! å dingle rundt på fyllebilder dekket i jenter er forresten respektløst. veldig respektløst. ikke godtatt her i heimen nei, å det går begge veier. man skal oppføre seg på fylla, og gjør man ikke det, så blir man behandlet deretter å kan vertfall ikke forvente å gjøre det igjen på så kort tid. UHØRT
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Du må i alle fall spørre han hvordan det hadde seg at kompisen hadde dekning og ikke han. I tillegg må du jo si at du så bildene før de ble borte. Prøv å forhold deg så normal som mulig inntil du har fått sett reaksjonen hans/hørt hva han har å si
Gjest pålogget Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 ja herregud ta nu bare å sjekk, det har du virkelig grunn til. Oppdager han det å blir sinna, så kan du bare unnskylde deg med det at du allerede vet at han løy til deg om anngående dekninga og du har sett de taggete bildene som nå plutselig er "borte". 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Ts her. Fortsatt ikke kommet hjem Sitter gråter, tasser runft og roper. Hva skjer med folk når de er lei seg :O Er så redd for at han er med ei av jentene på jobben Kjenner ikke han som han er hos i kveld og hjelper, men har så lyst til å kontakte han.. ser kanskje rart ut Noen som har vært borti det samme? Er så redd.. Anonym poster: 419542d7cad5232b036857eeb973c623
CherryBerry Skrevet 26. november 2012 #10 Skrevet 26. november 2012 Stakkars stakkars deg Vondt sitte sånn å bekymre seg! Men du skrev noe om at han skulle på en nytt julebord. Hvorfor blir ikke du med? Uansett hva som skjer, om han nekter eller ei. Jeg hadde IKKE godtatt et julebord nr 2 etter at han har skremt deg sånn. Men det er kanskje bare meg? Vært inne på pc ennå? Lykke lykke til <3 2
Gjest oreokaka Skrevet 26. november 2012 #11 Skrevet 26. november 2012 For en drittsekk. Sjekk facebook'en hans, du. Klemmer. 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #12 Skrevet 26. november 2012 Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg sjekket facebooken hans, og jeg hadde ringt han. Da ser du om han tar telefonen og hører hvordan han reagerer på at du ringer. Anonym poster: 28768d1cfa4197310fa62f4da25dd456 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #14 Skrevet 26. november 2012 Ts her.. Prøve ringe fra 5 min siden, da sa han at han snart var på tur hjem til den "gode kjæresten sin" Sånn sier han heletiden, så er ikke ekstra smisking nå ( tror jeg) Jeg ble litt irritert for det hørtes ut som det var fest baki de, men neida, bare noen kompiser som tok et par øl. Men ikke han kunne han berolige meg med. Spurte også om han ikke måtte opp på jobb kl. 05.00 i morgen. Joda, men det ble ikke noe problem siden han bare hadde slappa av på lugaren med bestevennen i helga. Men tok selvsagt noen glass i helga lell sa han... Uff blir så lei meg Ikke nok med det, ser på facebooken min at dama til bestevennen har fått roser, lysestaker og sjokolade av sin kjæreste på turen.. jeg da hulk! Tror jeg må ut gå meg en tur..gråter og river meg i håret. Elsker han sånn.... Anonym poster: 419542d7cad5232b036857eeb973c623
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #15 Skrevet 26. november 2012 SNART var på tur hjem? Jaha, hva betyr så det da? Snart kan jo være når som helst. Blir irritert på dine vegne. Når det kommer til gavene din venninne hadde fått, så vet jeg ikke om du burde bli lei deg for dette. Det kan jo hende at han har med noe til deg. Hvis han ikke har det, så er han kanskje ikke typen til å kjøpe gaver? Resten av oppførselen hans er idiotisk, bare så det er sagt. Anonym poster: 28768d1cfa4197310fa62f4da25dd456 2
skjønnas Skrevet 26. november 2012 #16 Skrevet 26. november 2012 Ufff det høres såå trist ut. Jeg håper du klarer deg gjennom den tunge kvelden, ønsker deg all lykke. Sånne menn bør vi ikke bry oss om. De er bare SØPPEL. Ikke bry deg om han. Med tiden skal du glemme han!! 2
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2012 #17 Skrevet 26. november 2012 Huff, ikke noe greit at han får deg til å føle det slik *klem til deg*. Han høres umoden ut. Ta opp det med dekninga, får der har han jo løyet for "å få fred". Vet ikke helt hva jeg ville gjort...
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2012 #18 Skrevet 26. november 2012 Men han må jo være "dum" da som ikke skjønner at du vil finne ut at det har vært fest? Det må du jo ta opp med han i alle fall. Det hele kan jo uansett ha vært uskyldig festing, men å lyve trenger han jo ikke uansett
IcarusXI Skrevet 26. november 2012 #19 Skrevet 26. november 2012 Syns synd på fyren jeg, om partneren min ikke stolte på meg fordi bien fylle bilder kom opp hadde jeg vært såret, spess om hun begynte å lure om jeg gjorde noe galt rett etter i tillegg. Nå er dette litt en sides, men du byrde vel være optimistisk og stole på han enn å være så negativ, hadde han vært utro så ville han neppe være det foran folk fra jobben, og det at kompisen ikke var med i bilder kan jo være fordi det var han som tok bildene? 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #20 Skrevet 26. november 2012 Syns synd på fyren jeg, om partneren min ikke stolte på meg fordi bien fylle bilder kom opp hadde jeg vært såret, spess om hun begynte å lure om jeg gjorde noe galt rett etter i tillegg. Nå er dette litt en sides, men du byrde vel være optimistisk og stole på han enn å være så negativ, hadde han vært utro så ville han neppe være det foran folk fra jobben, og det at kompisen ikke var med i bilder kan jo være fordi det var han som tok bildene? Hun vet jo allerede at han har løyet til henne, så forstår ikke hvorfor du synes synd på han. At hun ikke stoler på han nå, det har han jo lagt opp til helt selv. Anonym poster: 28768d1cfa4197310fa62f4da25dd456 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå