Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gi til en man nettopp har blitt sammen med? Vil ikke investere i rubinring helt ennå.

Anonym poster: d475bc4c3c2b827ed85caf57657f576c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme.. Slår aldri feil:)

Skrevet

Smykke med noe som betyr noe (jeg fikk et smykke med en liten prestekrage, han hadde plukket en sånn til meg en gang!)

Parfyme er også en god ide som milfen sier.

Opplevelse sammen, noe dere kanskje begge har lyst til?

Anonym poster: 360a27fd41c0e3866862e056fd25d77c

Skrevet

Øredobber, eller kjede da? Det er jo så fint og koselig å få smykker:)

Anonym poster: fc13dfbb119efc51a15059aef18aa9d5

Gjest oreokaka
Skrevet

Noe personlig. Sånn som de skrev over med det smykket :)

Skrevet

Parfyme hadde aldri falt i god jord hos meg, med mindre han hadde kjøpt en jeg allerede bruker, men hva er vitsen?

Heller ikke en drøss med billige smykker, jeg vil heller ha få, virkelig fine, enn masse juggel. Blir selvfølgelig noe annet når det er en personlig vri sånn som beskrevet over, så lenge det er noe som passer for dere.

Opplevelser er hyggelig :) Hva med at du spør henne om ønskeliste? Tar jo litt tid før man kjenner hverandre så godt t man vet hva som er gode gaver og ikke.

Hva slags prisklasse tenker du? Og hvor gamle er dere?

• Liker 1
Skrevet

Parfyme ville ikke vært en bra gave til meg heller da jeg har kjempe følsom hud og tåler minimalt av parfymer. Ender ofte opp med at de står på hylla.

Smykker setter jeg alltid pris på da. Selvom jeg ikke er noe flink til å bruke det. Får jeg noe av en kjæreste så tar jeg det ofte ikke av da. Her er det viktig for meg at det er nikkelfritt. Det er det meste hos gullsmeden nå egentlig :)

I fjor når jeg akkurat hadde blitt sammen med samboeren min så droppet vi å kjøpe gaver til hverandre til jul. Jeg kjøpte heller en liten ting til datteren hans :) Vi feiret ikke jul sammen i fjor, eller vi møttes på kvelden. Også hadde datteren hans en pakkeåpningsdag med han og meg på nyåret. Så ingen grunn til å kjøpe gaver til hverandre når vi ikke ante hva den andre kunne tenke seg egentlig.

I år aner jeg ikke hva jeg får av han. Jeg håper egentlig på et smykke faktisk. Ville ikke forundret meg om han kjøper ski! Ville jeg blitt glad? NOPE! Grunnen til at han kan kjøpe det? Han vil at jeg skal bli med og gå på ski med han og jeg har gitt bort skia mine.

Skrevet

Under 200

halssmykke-i-soelv_reference.jpg

Under 300

Under 400

Under 500

Under 600

Under 1000

halssmykke-i-hvitt-gull_reference.jpg

halssmykke-i-hvitt-gull_reference.jpg

Alle smykker er fra Bjørklund

Skrevet

Spa for to, det slo iallefall ann her...

Evt smykke (men hint litt for å finne ut av smaken hennes, jeg fikk et av mannen til første bursdag som ikke var meg i det hele tatt, men nå har det verdi fordi det var det første smykket...)

Parfyme kan også fungere, men har må man også finne ut hva slags type hun er, jeg har veldig mange dufter jeg ikke takler.

Og har hun noen interesser? Evt kjenner du venninnene hennes (kanskje de kan hjelpe...).

Skrevet

Hvis du vet hva slags smykker hun liker, så ja, hvis du er usikker på det, ikke. Jeg fikk et smykke av eksen en gang. Hun syntes det var utrolig pent...ikke helt min stil :P

Så jeg ville satset på en opplevelse til dere begge. Konsert, teater eller noe i den duren :)

Hvis hun har noen hobbyer kan du jo se om hun trenger noe til det?

Jeg og samboeren avtalte at vi ikke skulle bruke så utrolig mye penger på julegaver i år, heller spandere en weekendtur ut på nyåret. Hun er veldig glad i brettspill og dermed har jeg kjøpt et brettspill som både hun og jeg kan like. Pluss parfyme (jeg vet hva hun liker og ikke liker, så jeg hååååper den fungerer, hvis ikke bruker jeg den selv :P).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...