Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg egentlig ikke har noen å snakke med om dette, så vender jeg meg til dere for å få litt kjeft.

Jeg har en veldig god venninne, som holdt litt på med en fyr i sommer. Siden vi er såpass gode venninner, pleide jeg å henge meg på dem, og jeg og typen hennes kom veldig godt overens.

Uansett, hele greia deres tok slutt da hun flyttet vekk for å studere. De snakket ikke noe mer sammen, inntil han tok kontakt forrige helg og inviterte oss begge på fest. De kysset og greier, og da vi halvfulle gikk hjem, fortalte hun at hun var veldig svak for han og at hun aldri kom til å komme helt over han.

På torsdag tok han kontakt med meg på facebook, og nok en gang på fredag. Da ble jeg invitert hjem til han, og selvom jeg hadde en dårlig magefølelse, dro jeg. De fleste vennene mine har flyttet vekk i høst, og jeg kjenner ikke så mange her, så jeg tenkte det var hyggelig å kunne tilbringe fredagskvelden sammen med noen. Vi så en film, snakket og hadde det koselig, og uten at jeg vet helt hva som skjedde, endte vi opp i senga. Dro til han igjen i går, og det var i grunn en reprise av fredagen. Visste at det var dumt, men har innsett at jeg har hatt svake følelser for denne gutten siden jeg så han for første gang.

Tidligere i kveld snakket venninnen min til meg på facebook, og det var først da jeg kjente den dårlige samvittigheten i hele kroppen. Jeg vet ikke om jeg kan se henne inn i øynene igjen etter det her. Og jeg er fullstendig klar over at jeg må avslutte hele greia med denne fyren også, selvom jeg egentlig ikke har lyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han ikke har noen skrupler med å feie borti to jenter som han vet er gode venninner, sier det meg at han nok ikke er/var verdt vennskapet..

• Liker 11
Skrevet

Dårlig gjort ja!

Her er det bare å legge korta på bordet, droppe han og la venninna di bestemme hva som blir av vennskapet deres.

• Liker 4
Skrevet

Når han ikke har noen skrupler med å feie borti to jenter som han vet er gode venninner, sier det meg at han nok ikke er/var verdt vennskapet..

Haha ja skyld på ham. Herregud.

• Liker 7
Skrevet

Haha ja skyld på ham. Herregud.

Neinei, skylde på begge. Men nå virket det som om hun ifølge siste setning egentlig ikke ville avslutte ting, derfor jeg skrev som jeg gjorde. Regnet med at resten av KG ville stå for all fy-ing, egentlig.

Skrevet

Dette har dere vært to om, så dere må begge ta skylden for dette.

Har din venninne fremdeles kontakt med han? Du burde snakke med venninnen din og være ærlig med henne om hva som har skjedd. Vennskapet hadde vært over for min del om jeg hadde hørt dette fra han før min venninne. Du må forberede deg på at vennskapet gjerne ikke blir det samme og at hun kan ha problemer med å stole på deg igjen, spesielt da i forhold til å la deg treffe fremtidige kjærester/potensielle kjærester.

• Liker 1
Skrevet

Ettersom jeg egentlig ikke har noen å snakke med om dette, så vender jeg meg til dere for å få litt kjeft.

Jeg har en veldig god venninne, som holdt litt på med en fyr i sommer. Siden vi er såpass gode venninner, pleide jeg å henge meg på dem, og jeg og typen hennes kom veldig godt overens.

Uansett, hele greia deres tok slutt da hun flyttet vekk for å studere. De snakket ikke noe mer sammen, inntil han tok kontakt forrige helg og inviterte oss begge på fest. De kysset og greier, og da vi halvfulle gikk hjem, fortalte hun at hun var veldig svak for han og at hun aldri kom til å komme helt over han.

På torsdag tok han kontakt med meg på facebook, og nok en gang på fredag. Da ble jeg invitert hjem til han, og selvom jeg hadde en dårlig magefølelse, dro jeg. De fleste vennene mine har flyttet vekk i høst, og jeg kjenner ikke så mange her, så jeg tenkte det var hyggelig å kunne tilbringe fredagskvelden sammen med noen. Vi så en film, snakket og hadde det koselig, og uten at jeg vet helt hva som skjedde, endte vi opp i senga. Dro til han igjen i går, og det var i grunn en reprise av fredagen. Visste at det var dumt, men har innsett at jeg har hatt svake følelser for denne gutten siden jeg så han for første gang.

Tidligere i kveld snakket venninnen min til meg på facebook, og det var først da jeg kjente den dårlige samvittigheten i hele kroppen. Jeg vet ikke om jeg kan se henne inn i øynene igjen etter det her. Og jeg er fullstendig klar over at jeg må avslutte hele greia med denne fyren også, selvom jeg egentlig ikke har lyst.

LOL. Selvfølgelig visste du hva som skjedde. Er du hjerneskadet? Ja, du er en forjævlig venninne og du burde fortelle venninna di hvor elendig du er. Utrolig ludrete gjort

Anonym poster: 7c734f62dc13c9180ddc4162281173b6

• Liker 12
Skrevet (endret)

Det er ingen vits å kalle hu ludrete, hjerneskada og elendig. Blir så irritert når folk skriver sånt (selvfølgelig en anonym) Du har gjort en feil, akkurat som alle andre mennesker gjør. Ja, det er dårlig gjort av deg, men følg magefølesen og fortell venninnen din det. Bedre at hun hører det fra deg enn han.

Endret av humalla
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skal bare være helt ærlig med deg: Fy faen, så dårlig gjort!

• Liker 3
Skrevet

LOL. Selvfølgelig visste du hva som skjedde. Er du hjerneskadet? Ja, du er en forjævlig venninne og du burde fortelle venninna di hvor elendig du er. Utrolig ludrete gjort

Anonym poster: 7c734f62dc13c9180ddc4162281173b6

Jodajoda, men det skjedde veldig plutselig. Og litt kjeft hjelper, takk for svar og nøytrale meninger. Dette er det verste jeg har gjort i hele mitt liv, og jeg skal fortelle henne det. Hvis noen har noen tips til hva jeg kan si for å gjøre det så lite smertefullt som mulig, er det bare å rope ut.

Skrevet

Jodajoda, men det skjedde veldig plutselig. Og litt kjeft hjelper, takk for svar og nøytrale meninger. Dette er det verste jeg har gjort i hele mitt liv, og jeg skal fortelle henne det. Hvis noen har noen tips til hva jeg kan si for å gjøre det så lite smertefullt som mulig, er det bare å rope ut.

Ikke si det. Aldri prat med han igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bare veldig redd hun skal begynne å snakke om han, merke at jeg blir ubekvem og deretter skjønne hele greia. Jeg er en elendig løgner, så hvis hun en gang i fremtiden spør meg om det har skjedd noe mellom meg og han, kommer jeg ikke til å klare å vri meg unna det.

Og nei, skal ikke prate mer med han.

Skrevet

Hvordan kan du se på deg selv som en venninne?

Det var ikke bare dårlig gjort, det var stygt gjort.

• Liker 2
Gjest pålogget
Skrevet

kjenner at jeg får virkelig vondt i magen av dette her. kvalmende rett og slett, kjenner jeg blir sint på deg. Men det hjelper vell ikke å komme med moralsk preken her for det trur jeg ikke du tar deg noe nær av. og at du idet heletatt poster det her sier litt om deg. skammer du deg ikke?

• Liker 1
Skrevet

kjenner at jeg får virkelig vondt i magen av dette her. kvalmende rett og slett, kjenner jeg blir sint på deg. Men det hjelper vell ikke å komme med moralsk preken her for det trur jeg ikke du tar deg noe nær av. og at du idet heletatt poster det her sier litt om deg. skammer du deg ikke?

Værsågod, kom med din moralske preken, jeg lytter jeg. Og jo, jeg skammer meg. Om du hadde lest det jeg har skrevet, og ikke bare det øynene dine vil se,, hadde du forstått at det er nettopp dette hele tråden handler om.

Hva mener du forresten det sier om meg at jeg poster dette? Jeg trodde dette var et forum hvor man kunne søke råd osv. om alt mulig rart.

Gjest oreokaka
Skrevet

Jeg har vært i venninna di sine sko. Det der er bare sinnsykt dårlig gjort, og du må nok forvente at venninna di kommer til å kutte deg ut. Verste JEG har opplevd.

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

nå vet ikke jeg hvor du er ifra om det er en liten by, middels by/stor by..

Men for meg så skjønner jeg ikke hvorfor jenter blir så forbanna "Du skal ikke ligge/rote med dine venninners exer" o.O

Dette er visst en gyllen regel, men hva om man bor på en liten plass, hvor det ikke er så mange gutter å velge mellom og om du skal følge den gylne regelen så har du egentlig 0 gutter å velge mellom...

Jeg synes det er mer ille om venninne 1 vet at venninne 2 liker en gutt, og venninne 1 knabber den gutten før venninne 2....

Nei helt ærlig jeg synes ikke du er en dårlig venn.

Jeg synes at dårlige venner er de som:

-Prater bak ryggen på en.

-Sprer løgner/rykter. (Ved f.eks å prøve å stjele dine venner for så å backstabbe deg, anklage deg for noe du ikke har gjort, så alle dine venner går over til hennes side...Been There..tok mine venner 3 år å finne ut at x venninne av meg var falsk >.<)

-Stjeler fra deg. (klær,sminke,penger, t.o.m min aller aller beste vibrator!!!! :fnise: )

De her 3 eksemplene kommer fra samme X venninne...DET er ei dårlig venninne...

Skrevet

mrskwang din tosk, ts har ikke pult EKSEN til venninna. Hun har gjort det du beskriver gjør henne til en dårlig venninne, hun tok en gutt venninna liker og pulte ham. Les nøye. Ts, du er og en tosk. Uansett hvordan du pakker dette inn er det fortsatt dritt, også om det kommer i gullpapir. Det som er verre enn at du sier det, er at han sier det. Sannheten har en tendens til å komme frem, alltid.

Skrevet

:roll: selvfølgelig skal hun være ærlig å si det, eller er det normalt i din vennekrets at dere sniker bak ryggene på hverandre og det er ok så lenge ingen får vite det??

• Liker 1
Skrevet

og uten at jeg vet helt hva som skjedde, endte vi opp i senga.

Nei. Du var helt med på dette. Jeg kommer aldri til å godta dette som en unnskyldning. Det 'skjer' bare ikke, det er veldig mange skritt før man kommer til handlingen. Man må for eksempel fysisk bytte rom (altså, ikke nødvendigvis, men oftest), ta av seg klærne, ha god tid til å kysse og slikt før man faktisk tar den helt ut. Det er god tid til å ta en liten pause og si at dette er ikke så lurt. Om så du ville ha ham trenger du jo ikke kaste deg over ham på første filmkveld! Du er en forferdelig egoistisk venninne, og jeg er innmari glad du ikke er min.

Anonym poster: f142acc650cfabe99dfda68ef946eb62

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...