Gjest ts Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 På fredag kveld kom jeg hjem fra en kamerat, da fant jeg kjæresten min i seng med en annen mann, midt i akten. Jeg ble fly forbanna og hadde mest lyst til å banke dritten ut av han, Istendenfor ba jeg ham pelle seg ut! Jeg dyttet han på gangen og kastet klærne hans etter. Så fant jeg fram en koffert og gikk på soverommet hvor kjæresten min satt og gråt i sengen. Jeg begynte å legge tingene hennes i kofferten og hun sa unnskyld og at 'det bare skjedde'. Jeg fortsatte å pakke den så ba jeg henne dra. Jeg var fortsatt fly forbanna og hun ville ikke dra, til slutt hevet jeg stemmen og hun gikk gråtende ut av leiligheten min. Jeg sov nesten ikke den natta, jeg bare tenkte på det som hadde skjedd. Neste dag kom hun tilbake til leiligheten, jeg hadde roet meg ned, men var fortsatt sint og slapp henne inn. Vi snakket om det som hadde skjedd, jeg ba henne være ærlig å si om det hadde skjedd flere ganger. Hun sa de hadde holdt på siden september. Hun spurte om vi enda var kjærester, noe jeg svarte nei på. Hun brast i gråt å ba om at vi fortsatt skulle være sammen, jeg fortalte henne hvor høyt jeg elsket henne og at jeg faktisk i det siste hadde tenkt på å spørre om hun ville gifte seg med meg. Jeg sa hun kunne ta med seg eiendelene sine fra leiligheten min og ba om å få nøkkelen tilbake. Jeg har opplevd utroskap før og det er noe jeg rett og slett ikke kan fordra. Dette visste hun og hun viste at jeg har nulltoleranse for det. Det virker som jeg har kastet bort de siste tre årene av livet mitt, siden det endte som det gjorde. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, kanskje bare få det ned på papiret...
Athena27 Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Unnskyld meg, men herregud så dårlig gjort! Utro og i din leilighet på toppen av det hele. Jeg synes du gjorde det riktige i å kaste henne ut, beklager å si det. Personlig har jeg 0 toleranse for utroskap og hadde gjort akkurat det samme selv. Synes også det var voksent gjort av deg å snakke med henne og gi henne en sjanse til å forklare seg. Allikevel synes jeg du skal holde fast ved de tingene du tror på. Nå skal jeg ikke dømme altfor mye her i og med at jeg ikke kjenner henne, men har hun vært utro en gang, så kan hun være utro igjen. Vær glad at du fant ut dette nå og ikke eventuelt etter du hadde fridd. Du fortjener bedre enn dette. Det er mange jenter der ute som er trofaste og ærlige i ett forhold, du fortjener en slik jente. 7
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 åå herregud.!! Kjenner jeg blir forbannet! Forstår ikke at folk kan vær utro!! Stakkar deg. Og du fortjener myyyyye bedre!! For ei jævla "hora" ! Det er og kommer til å vær forferdelig ganske lenge. Men når du er over det verste kommer du til å tenke tilbake på at hun ikke er verdt noe!
Gjest Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Ahh, jeg skjønner meg seriøst ikke på sånne folk.. Stor klem til deg TS 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 For ei drittkjerring, du kan være glad du er kvitt henne! Du finner garantert ei som både er trofast og god på andre måter. Anonym poster: 23b753cdd3de330f4f76d3d89f48a9df 7
Forvirramann Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Lurer på en ting. Hvorfor i alle dager hadde du lyst til og banke opp denne gutten? Med mindre det var en du kjenner, så er det jo kvinnfolket som fortjener juling! Skjønner meg ikke på folk som skal banke opp den som dama di er utro med, det er dama DI som er utro. 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Lurer på en ting. Hvorfor i alle dager hadde du lyst til og banke opp denne gutten? Med mindre det var en du kjenner, så er det jo kvinnfolket som fortjener juling! Skjønner meg ikke på folk som skal banke opp den som dama di er utro med, det er dama DI som er utro. It takes two to tango. Hun var jo ikke alene om å ha sex, ved mindre hun voldtok han.
Forvirramann Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Såklart var hun ikke alene om det, men det er ikke hans feil at hun er utro. Han er bare ute etter sex, et fett om hun har type eller ikke for hans del.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Såklart var hun ikke alene om det, men det er ikke hans feil at hun er utro. Han er bare ute etter sex, et fett om hun har type eller ikke for hans del. selvfølgelig vil man banke dritten som knuller kjerringa di. spesielt når man fanger de i akten det er helt naturlig å bli fly forbanna å ha lyst å filleriste fyren. det er faktisk en helt naturlig reaksjon. og ts gjorde det faktisk ikke . så synes det var meget bra selvkontroll. typen min hadde nok ikke vært like grei. Anonym poster: 1ee769bc158dd197abf17a41e239020e 7
en'krone Skrevet 26. november 2012 #10 Skrevet 26. november 2012 Bah fyfaen så jævlig. Utrolig stort gjort av deg at du klarte å holde fatningen og oppførte deg såpass rolig, voksent og prinsippfast. Du klarte faktisk å gi henne en behandling langt bedre enn det hun fortjener her. Ord blir fattige dessverre men håper du kommer deg på beina igjen snart og finner deg en god og lojal partner. Utrolig trist og urettferdig det som har skjedd deg. Håper alt går bra med deg til slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #11 Skrevet 26. november 2012 'det bare skjedde' Yeah right! Det er alltid en grunn til utroskap. Du gjorde det rette, mann! Hvis hun vil være kjæresten din så holder hun ikke på med andre. Enkelt og greit. Det virker som jeg har kastet bort de siste tre årene av livet mitt, siden det endte som det gjorde. Jeg forstår det veldig godt. Håper du finner en bedre Anonym poster: b46f2e4a7d749dc3db947926dabe0786 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #12 Skrevet 26. november 2012 Lurer på en ting. Hvorfor i alle dager hadde du lyst til og banke opp denne gutten? Med mindre det var en du kjenner, så er det jo kvinnfolket som fortjener juling! Skjønner meg ikke på folk som skal banke opp den som dama di er utro med, det er dama DI som er utro. Synes du det er greit å ha sex med jenter som er i et forhold? Anonym poster: b46f2e4a7d749dc3db947926dabe0786 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #13 Skrevet 26. november 2012 Han er bare ute etter sex, et fett om hun har type eller ikke for hans del. Jeg synes ikke det. Jeg ville aldri hatt sex med en jeg visste hadde kjæreste. Anonym poster: b46f2e4a7d749dc3db947926dabe0786 2
Forvirramann Skrevet 26. november 2012 #14 Skrevet 26. november 2012 Jeg syns ikke det er greit nei, langt ifra! Men det er jo ikke hans problem at hun har type, for all del, jeg sier ikke at jeg hadde klart og holdt meg så rolig som TS gjorde her, sannsynligvis så hadde jeg ikke det, men dere må jo være enige i at hvis noen fortjener juling, så er det jo dama!? (Sier ikke at man skal slå kvinner, men det er jo helt klart at hun hadde fortjent det)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #15 Skrevet 26. november 2012 Fytti katta for en fæl situasjon å være i!! Dette må være tøft å gå gjennom!! Håper du har det etter forholdene greit... Håper eksen din dør en smertefull død... Anonym poster: dfb2300eae0dbc53ea5cc0d68491f83d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #16 Skrevet 26. november 2012 På fredag kveld kom jeg hjem fra en kamerat, da fant jeg kjæresten min i seng med en annen mann, midt i akten. Jeg ble fly forbanna og hadde mest lyst til å banke dritten ut av han, Istendenfor ba jeg ham pelle seg ut! Jeg dyttet han på gangen og kastet klærne hans etter. Så fant jeg fram en koffert og gikk på soverommet hvor kjæresten min satt og gråt i sengen. Jeg begynte å legge tingene hennes i kofferten og hun sa unnskyld og at 'det bare skjedde'. Jeg fortsatte å pakke den så ba jeg henne dra. Jeg var fortsatt fly forbanna og hun ville ikke dra, til slutt hevet jeg stemmen og hun gikk gråtende ut av leiligheten min. Jeg sov nesten ikke den natta, jeg bare tenkte på det som hadde skjedd. Neste dag kom hun tilbake til leiligheten, jeg hadde roet meg ned, men var fortsatt sint og slapp henne inn. Vi snakket om det som hadde skjedd, jeg ba henne være ærlig å si om det hadde skjedd flere ganger. Hun sa de hadde holdt på siden september. Hun spurte om vi enda var kjærester, noe jeg svarte nei på. Hun brast i gråt å ba om at vi fortsatt skulle være sammen, jeg fortalte henne hvor høyt jeg elsket henne og at jeg faktisk i det siste hadde tenkt på å spørre om hun ville gifte seg med meg. Jeg sa hun kunne ta med seg eiendelene sine fra leiligheten min og ba om å få nøkkelen tilbake. Jeg har opplevd utroskap før og det er noe jeg rett og slett ikke kan fordra. Dette visste hun og hun viste at jeg har nulltoleranse for det. Det virker som jeg har kastet bort de siste tre årene av livet mitt, siden det endte som det gjorde. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, kanskje bare få det ned på papiret... Du gjorde helt rett. Hun hadde ikke fått det bra med deg uansett, siden hun valgte det. Jeg vet, har vært i hennes sko, med sms utroskap, ikke fysisk (ikke så stor forskjel, utro er utro). Det er en grunn til at det skjer, og det er noe feil i forholdet deres siden hun valgte det. Stå på. Anonym poster: 02214d750c4866caefef923ca8479ea8
Gjest Kathrine25 Skrevet 26. november 2012 #17 Skrevet 26. november 2012 (endret) Kjære TS, for nesten 2 år siden skrev jeg et liknende innlegg her på KG, hvor jeg fant min (eks) forlovede i vår seng med en annen kvinne..Det et enormt svik, og noe som gjorde det enda verre - det faktum at jeg var gravid med vårt barn... Jeg har forståelse for hva du føler og dine tanker omkring dette, også jeg følte at jeg hadde kastet bort en del av livet mitt.. Men selv om ting er vanskelig akkurat nå, så vil ting bli bedre:) Etterhvert får man hendelsen på avstand, og man kan begynne å se fremover! Nå er jeg lykkeligere enn noen gang- forlovet med en fantastisk mann! Jeg håper virkelig at du finner en kvinne som gjør deg lykkelig:) Endret 26. november 2012 av Kathrine25 1
Pene sko... Skrevet 26. november 2012 #18 Skrevet 26. november 2012 (endret) Dama er ikke noe å samle på. Gudene vet hva annet hun skjuler og hva annet hun lyver om. Hun er respektløs og egoistisk som bare rakkern. Hun trodde du skal tilgi? Hahaha! Hva i huleste tar hun deg for? Et godtroende fjols? Nei, du, TS, vær glad skitten kom frem før det ble til noe mer seriøst mellom dere to. Jeg tar av meg hatten (bokstavelig talt) for at du forholdt deg behersket i en sådan stund. En annen jeg kjenner klarte ikke dette og skjøt begge to kort tid etter. Endret 26. november 2012 av Pene sko... 1
waco Skrevet 26. november 2012 #19 Skrevet 26. november 2012 All ære til trådstarter ja. Utakknemlige damer er det verste jeg vet. Det skulle faktisk vært kriminelt å være utakknemlig, respektløs og utro. Hvorfor er det ikke lov å ringe politiet i sånne tilfeller? Anmelde dama for æreskrenkelse?
Gjest Adagietto Skrevet 26. november 2012 #20 Skrevet 26. november 2012 Du gjorde det rette! Måten du gjorde det på står det respekt av. Utroskap er utrolig egoistisk og respektløst. Kunne ikke tenkt meg noe mer sårende og krenkende. Og jeg har nær blitt drept pga vold. Lykke til videre og håper du glemmer henne fortest mulig. Føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå