Gå til innhold

Han er livredd for jeg skal skjule ting, men gjør det selv!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold som ikke er så bra. Han har vært voldelig, og psykopatisk, Han er LIVREDD for jeg skal gå innpå andre gutter siner profiler på facebook. Og nå kan du jo se hvem du har søkt på facebook. Uheldigvis.

Jeg har IKKE gått på noen gutter sin profil, pga han er såååååå redd for det. Men fant ut idag at han har vært på mange jenter. spesielt eksen som han HATER, og hun er den eneste som plager meg noe syyykt i forholdet. Ja, jeg føler meg truet av hun, Hun er sykt pen.

Hvorfor gjør han det?! Vet det ikke er noe big deal. Men hvorfor er han så redd for jeg skal skjule?!

Er vell ikke lenge før han er utro og skjuler det. For han maser jo hele tiden om det. ( Du kunne aldri vært utro sant?! ) arh..

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Ja, det er det jeg er redd for :( Han er såååå redd for å miste meg, og at jeg skal se på andre. Han gjør ALT for å beholde meg. Noe han har gjort i 4 år, hver gang jeg har prøvd å gjort det slutt. Nå vet jeg ikke mer hva jeg skal gjør..

Skrevet

Du, jeg hadde det akkurat slik. Han hacket min fb, leste mine smser, og var utrolig kontrollerende. Han var voldelig både fysisk og psykisk.

Så en dag fikk jeg sjangsen, han logga ikke ut av sin fc, på min pc, og da "var jeg der",- kunne han så kunne jeg !

Det var da jeg fant ut at utrykket : På seg selv kjenner man andre" kom til sin rett.

Sattan, han hadde mye meldinger som ikke var beregnet for mine øyne. Det samme gjaldt på tlf. for ikke lenge etter kom jeg meg inn på de også :P

Derfor, klok av skade, så vil jeg oppfordre deg til å følge med i timen

Skrevet

uff !! Hvordan hadde dere det da dere slo opp ? I ettertid. Jeg er så glad i han og. Har på en måte gjort det slutt, og har det helt jævlig. Kommer sikkert til å gå tilbake til han. Hater tanken på at han skal finne en ny !

Hva sa du`til han, når du fant meldingene gjest_gjest?

Skrevet

Vi slo ikke opp,- jeg slo opp men han lar meg ikke være i fred. Ham godtar det ikke. Han kommer med masse forklaringer og annet svada på disse kontaktene sine. Han skylder det på meg, sier :" se hva du får meg til å gjøre". Han driver med ansvarfraskrivelse. Det gjør han forsåvidt med alt. Når han banker meg så er det selvsagt min feil det også.

Mannen er psykopat, og det er ikke en diagnose som jeg slenger rundt meg. Men jeg kunne signert med hans navn på så godt som samtlige av disse sjekk-punktene som ligger ute for å få en pekepinn på en forstyrra person.

-Rus, overfladisk, ingen empati, null respekt for autoritære, kriminell i ung alder, ansvar fraskrivelse, ja...lista er lang.

Jeg har ett problem med at han finner seg en annen, og det er at jeg synes fryktelig synd på henne, Unner ingen den situasjonen der. Men jeg tror det kommer til å bli en hard kamp, som jeg ikke ser enden på. Han dukker opp overalt der jeg er. Kontrollerer meg hele tiden. Men det er blitt en livsstil for meg. Må bare gjøre det beste utav det.

Skrevet

Ser jeg var litt kjapp med å svare å ikke fikk besvart alle spørsmålene dine.

Hva jeg sa da jeg fant disse meldingene?? Tja, jeg ble jo forbanna, konfornterte han med det. Men da måtte jeg jo skjønne at han ikke hadde logga ut fordi han ville at jeg skulle se det!!!! Slik svarte han på det. Det var fb.

På smser har han litt andre "unnskyldninger" Da er det ofte kompiser som har lånt hans tlf og meldet disse damene ! Herregud altså, jeg blir helt matt. Men greia er at jeg har ringt disse bertene å fått bekrefta at det er han de tekster med :) Men da bare lyver de ifølge han.

Som sagt, han er psykopat, og det nytter ikke å diskutere med han. Jeg gidder ikke bruke tid og krefter på det.

Tar jeg opp kampen, og han ikke klarer å forsvare seg verbalt så slår han meg ned, det er hans måte å vinne diskusjonen på. For da fikk jo han det siste ordet.

Hvis du seriøst mener at typen din er som min så kan du logge deg inn med brukernavn så kan jeg kontakte deg om du vil. Jeg har god erfaring med den type menn.

Fordi da kommer han ikke til å slippe deg så lett,- tro meg!

Skrevet

Jeg var sammen med EI som var sånn. Hadde litt felles venner så ble alltid dårlig stemning om ei jeg hadde på min venneliste, la ut bilder hvor de så bra ut. Korte kjoler, bikini, fotoshoots etc.

Var også venn med en x (som kun la ut ordinære bilder), og når hun la ut et bilde eller skiftet bilde ble det i hvert fall huskestue.. Ikke hadde det hjulpet å fjerne henne heller, da vi hadde minst 20 felles venner, så når "alle" kommenterte og likte bildene dukket det jo opp i feeden uansett.

I ren frustrasjon en dag slettet jeg faktisk hele kontoen min, ble møkklei av alt styret.

Anonym poster: 4f897a673529eea92840abbd5ee9d3be

Gjest proteinet
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en gutt som gjør deg usikker og som du ikke kan stole på? Og det at han er voldelig, er IKKE greit.

Skrevet

Hvorfor er du sammen med en gutt som gjør deg usikker og som du ikke kan stole på? Og det at han er voldelig, er IKKE greit.

Vet ikke. Føler ikke jeg fortjener bedre. Jeg er så redd for å gå fra han, så går han tilbake til eksen/eller en annen . Det kommer til å knuse meg helt.

Jeg orker ikke å gå gjennom den tunge perioden. Vært sammen i 3 og eit halvt år, plutselig skal vi ikke vær sammen mer. Aldri snakke, se han osv.

Skrevet

Så du er sammen med han ikke fordi du du elsker han og vil være med han, men fordi du er redd for bruddet i seg selv og det å være alene?

Gjest proteinet
Skrevet

Ingen fortjener en partner som er voldelig. Dersom han går tilbake til eksen, så er det bare flott, da slipper du å forholde deg til hans kontrollbehov og mangel på sinnebeherskelse.

Hvis du er ulykkelig og usikker, så ser jeg ikke noen ulemper med å forlate ham. Å ha det litt kjipt i et par uker\måneder er ingenting sammenlignet med å leve med en mann som kontrollerer alle dine bevegelser og opptrer seg voldelig.

Skrevet

Så du er sammen med han ikke fordi du du elsker han og vil være med han, men fordi du er redd for bruddet i seg selv og det å være alene?

Nei nei, jeg elsker han. Og vi har noen dager der alt er flott. det er det som gjør alt vanskelig, greier kun å tenke på da positive..

Skrevet

"Tyv tror alle stjel"

--gammelt norsk ordtak

Anonym poster: 2dcd31bbf36dd4a09dc8df8a4a725813

Skrevet

"Tyv tror alle stjel"

--gammelt norsk ordtak

Anonym poster: 2dcd31bbf36dd4a09dc8df8a4a725813

:/ Vondt å tenke på det. Han er såååå redd for jeg skal gjør ting mot han. Noe som har ødelagt forholdet ( pga kontrolleren), så gjør han noen ting selv. Han er liiiiivredd for å miste meg, og at jeg skal vær utro. Pga eksene hans var det. Er vell ikke lenge før han er utro og skjuler det.

Skrevet

Det er et uttrykk som heter "på seg selv kjenner man andre". Han er redd for at du skjuler ting nettopp fordi han gjør det selv.

Anonym poster: 9d21a5f1f192e33c4e63a48997fa983c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...