Gå til innhold

Beste gratis e-mail-provider?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Portalen.no, hvor jeg har hatt e-mailkontoen min, skal stenge..har noen et tips om en annen side hvor jeg kan få gratis e-mail? Hotmail er jo så innmari kjedelig..og man får postkassen full av reklame..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.start.no

www.spray.no

www.yahoo.no

Skrevet
Hotmail er jo så innmari kjedelig..og man får postkassen full av reklame..

Man får ikke postkassen full av reklame, og hotmail har de nødvendige funksjonene du trenger....

Skrevet

Hvis du lager en adresse som er på over 8 karakterer og feks navn_etellerannet@... så er sjangsene små får at innboksen blir fylt opp. HVIS ikke du legger igjen e-mailadressa på hjemmesider, så den er lett å snappe opp.

Hotmail har også bra filter, så en evt får et par spam om dagen. Det får i alle fall jeg. Adressa mi starter på iingvild og jeg får ikke mye spam!

Ingvild :kul:

Skrevet

www.operamail.com

Og det kan vera ein fordel å velga ein tilbydar som ikkje er av dei store, sidan dei er mindre utsett for spamangrep.

Skrevet

www.home.no

www.popit.no

www.organizer.net

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil du bruke webmail (lese fra Explorer som f.eks. Hotmail) eller pop-mail (bruke et mailprogram til å hente mail ned på maskinen din)?

Til pop-mail vil jeg anbefale tyske gmx.net. Raske, stor lagringskapasitet, svært sjelden nede, avansert kryptering om man ønsker det. Aber er at man må kunne litt tysk for å lose seg gjennom registreringen, og det kan også gjøre det vrient om man vil bruke det som webmail.

Som mailprogram vil jeg anbefale russiske "TheBat!".

Webmail har jeg ingen anbefalinger på, for det bruker jeg ytterst sjelden. Husker bare at jeg hadde seriøst hat mot Hotmail, spamfilteret deres var helt patetisk.

P.S. takk for info om at portalen.no stenges. Da må jeg visst sette igang å skaffe meg en ny konto til internettrelatert søppelmail....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...