Gå til innhold

Nattameldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er av den type gutt som skriver lange nattameldinger! er dette feil? blir det stressende å svare på?

mvh

gutt 18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lange er de? Jeg synes det er koselig å få nattameldinger av gutter jeg dater. Tror den skulle vært veldig lang for at det ble for lang. Men mange spørsmål i en nattamelding kan bli mye. Jeg vil ikke starte en lang samtale når jeg skal sove. Men uansett er nattameldinger veldig fint.

Skrevet

de er lange, veldig lange! og det er ikke spørsmål i de!

Skrevet

Jeg setter veldig pris på slikt, og skulle ønske flere menn var flinkere til å uttrykke seg skriftlig på denne måten. :)

Anonym poster: 68946385691b987d5243805e36cc996c

• Liker 2
Skrevet

så det kan ikke bli for langt?

Skrevet

så det kan ikke bli for langt?

Jo selvfølgelig kan det, det. Skriver du milelange kjærlighetserklæringer flere ganger i uken, kan det ihvertfall for meg bli alt for mye. Det enkle er ofte det beste, ihvertfall i hverdagen. En lang en i ny og ne, derimot er noe annet.

Skrevet

Jeg setter veldig pris på slikt, og skulle ønske flere menn var flinkere til å uttrykke seg skriftlig på denne måten. :)

Anonym poster: 68946385691b987d5243805e36cc996c

og muntlig :)

Anonym poster: c8883918ef03bc557865ce3b58770762

Skrevet

jeg svarer veldig kort tilbake eller ikke det heletatt. for min del vil jeg helst slippe ;P

Anonym poster: d5fb5412d6a134118946ede1a96f9022

• Liker 1
Gjest Stronger
Skrevet

Ååå, jeg elsker lange nattameldinger :rodmer:

• Liker 1
Gjest oreokaka
Skrevet

<3 Nattameldinger <3

Jo lengre de er, jo bedre er det. Men, ikke daglig. Kanskje en gang inni mellom. Fikk selv en superlang nattamelding av kjæresten min idag, og han pleier ikke å skrive lange meldinger. Blir så glad av slikt :)

Skrevet

Noen liker lange, noen liker korte, noen liker barske, noen liker søte..

Du skal gjøre det DU føler for og det DU har lyst til, og finne noen som digger deg, nettopp fordi du gjør som du gjør og er som du er.. <3

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke lange nattameldinger. Var en fyr som sendte sånne annenhver dag og jeg ble så lei til slutt at jeg holdt på å kaste opp..

Send korte i ny og ne du ;)

Anonym poster: 8ff35f93ec0066ad3f82ce9bda91a094

Skrevet

Jeg liker ikke nattameldinger uansett lengde. Jeg føler det blir masete. Og så er det kjempeirriterende å få meldinger om jeg allerede har lagt meg.

Anonym poster: 119d18311f0234b0a5a2fd487b65b89e

Skrevet

Det kommer jo også på hva innholdet i de meldingene er. Hvis de handler om hverdagslig innhold, så kan det være interessant for motparten.

Dersom det er "grisemeldinger" med hva man ønsker å gjøre i senga, så spørs det. Noen tenner vel på dette også? Spørs vel på personligheten, og i hvilken fase man er i forholdet.

Skrevet (endret)

Jeg liker å skrive nattameldinger. Det henger nok også sammen med at jeg liker å skrive på generell basis. Korte, søte og presise er de som oftest. Av og til slår jeg til med lengre meldinger som kan oppfattes som en vegg av tekst for mottakeren, men da kan du i hvert fall ikke si at jeg ikke bryr meg om deg og bare sender talentløse nattameldinger. Tidvis må noen av mine amorøse smånoveller se dagens lys. Hvorfor da ikke dele dem med den man liker. La oss dele fantasier og drømmer. Jeg gir deg noen av mine tanker, følelser og visjoner, så kan du få drømme dem ut når du sovner.

Mottakeren må selvsagt forstå verdien av det jeg gjør. Ikke bare ta det for gitt...

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Hei!

Jeg er av den type gutt som skriver lange nattameldinger! er dette feil? blir det stressende å svare på?

mvh

gutt 18

Kommer an på. I kveld ville du ikke fått svar. En annen dag, kanskje. Og så kommer det an på hva du forventer i retur.

Skrevet

Jeg liker ikke sånn lange kjærlighetserklæringer hver natt.

"Håper du sover kjempe godt, fordi du er så utrolig søt og drømmer kjempe søtt!. :)" ... *Spyr* ....

Men "God natt, sov godt:-)" er ikke feil.

Anonym poster: 74681fbd0d721b5b4bede64018e45b4f

Skrevet

Jeg liker nattameldinger! :)

Men liker bedre "god natt og sov godt" enn milelange meldinger.

Det er jo kjempekoselig å få en lang melding en gang i blandt, blir veldig glad av det!

Men ikke hver dag :)

Men dette er jo veldig smak og behag!

Hvis du er usikker på om kjæresten din liker det eller ikke, så spør du bare :)

Og om hun sier hun ikke liker lange meldinger, så vil hun kansje ha en av og til? :)

Skrevet

Synes ''god natt & sov godt'' blir litt for kaldt og enkelt, i allefall når man er på flørtestadiet. Elsker lange nattameldinger :fnise: Men det blir mye koseligere om de kommer litt uventet i ny og ne:) Man kan fint holde det kort og søtt.

Liker også meldinger som tikker inn tidlig på morgenen, før jeg våkner, med ønsker om en fin dag og sånn! Her også i ny og ne.

Liker overraskelser!! :laugh:

Anonym poster: 4f5bbd2a1ff7411beeb0ebc66bceadaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...