lillemor Skrevet 6. mars 2004 #1 Skrevet 6. mars 2004 Hei.. Jeg må ha en helt hvit veske, en pen veske, den må være helt kritthvit og hvit i sømmenne og... Vet di har i H&M, men di får ikke inn nye før i slutten av april. Det må da finnes veskebutikker på internet hvor man kan kjøpe...? Hilsen lillemor
CecilieB Skrevet 6. mars 2004 #2 Skrevet 6. mars 2004 Hvem som har sagt at de ikke får inn nye vesker i slutten av april? Hos oss har vi ihvertfall helt hvite vesker. Og når det blir utsolgt kommer det inn igjen ganske raskt.
missfidget Skrevet 6. mars 2004 #3 Skrevet 6. mars 2004 Ikke sikkert hvor du bor, men City Bags i Sandnes har enormt mye fint. Og dyrt, forresten... Jeg selv ville ha en helt hvitt veske, men til slutt fant jeg en fra Puccini i City Bags som er skinn og litt svart på. Stilig!
Siw'a Skrevet 6. mars 2004 #4 Skrevet 6. mars 2004 Vil bare si at jeg kjøpe veske fra Friis company i går, helt hvit og kjempekul. Ikke dyr var den heller. Underkant av 300,-. Friis company selges i mange sko og klesbutikker rundt om. Lykke til!
missfidget Skrevet 6. mars 2004 #5 Skrevet 6. mars 2004 Ja Friis er kjempe kult! Tror det finnes i Stavanger en plass.....
lillemor Skrevet 6. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2004 Vet di har mye fint i storbyene.... Men desverre så sitter jeg laaaangt opp i nord på en øy.... Men det må da finnes internettbutikker hvor man kan få kjøpt vesker... Noen som kjenner til noen... Hilsen lillemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå