LukaFrost Skrevet 25. november 2012 #1 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har tilbragt endel tid på ebay i det sistelett siklende på flere skopar. Jeg har lagt merke til noe der. Jeg lurer på om en selger har flere selgerkontoer? Litt sånn for å øke muligheten for salg. Man tro man kjøper hos konkurrentene, men gjør det ikke likevel. Har jeg rett eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. november 2012 #2 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Ja, dette er ikke uvanlig. Det vil: det er ikke ulovlig å ha flere kontoer på ebay. Som det også står på ebays egne sider: There are many reasons why users would choose to have more than one eBay account. For example, users who like to buy and sell may want separate accounts for each activity. Other users who maintain businesses on eBay may prefer to manage separate accounts for different product lines. Whether you have one account or more, eBay expects users to manage each of their accounts effectively in order to meet the highest buyer and seller standards. These standards and rules regarding performance, risk, and best practices are applicable for each account and help ensure a safe and positive experience on eBay. Users are expected to resolve issues as they arise, and follow the steps provided by eBay to bring accounts back into good standing before continuing to buy or sell with other accounts. Learn more about how to increase limits on your account. Make sure you follow these guidelines. If you don’t, you may be subject to a range of actions, including limits of your buying and selling privileges and suspension of your account. Men enkelte ting er ikke lov: Registering new accounts or using other existing accounts to avoid buying and selling restrictions or limits or other policy consequences. Mvh Yvonne Endret 25. november 2012 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå