sirka Skrevet 6. mars 2004 #1 Skrevet 6. mars 2004 Hvor mye beskyttelse bruker dere i solarium. Solfaktor, briller.... Og hvor lenge ligger dere..
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 #2 Skrevet 6. mars 2004 Jeg ligger 18 minutter (30 kroner) uten noenting.
Cola Girl Skrevet 6. mars 2004 #3 Skrevet 6. mars 2004 Bruker ingen beskyttelse og ligger mellom 15 og 30 minutter. Ut ifra hva grunnlag jeg har, eller om jeg bare trenger vedlikehold
starie Skrevet 6. mars 2004 #4 Skrevet 6. mars 2004 Jeg ligger maks 16 minutter og bruker en lett dagkrem med solfaktor, leppepomade med faktor og briller. Jeg bruker ikke ansiktsol.
Fakse Skrevet 6. mars 2004 #5 Skrevet 6. mars 2004 Faktor 5 over hele kroppen, briller og 25 minutter (er standard, kan ikke betale for noe kortere). Tar sol MAX en gang i uka, og er nøye med fuktighetskrem etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #6 Skrevet 6. mars 2004 vanligvis 25-30 minutter, litt kortere hvis jeg bare skal litt vedlikehold som cola girl kalte det . Bruker St tropez body moisturizer før og etter soling. Og jeg bruker ikke briller..
Gjest Virvel Skrevet 6. mars 2004 #7 Skrevet 6. mars 2004 Begynner med 10 minutter når det er lenge siden sist, bruker briller, men ikke solkrem. Jeg er veldig lys, så jeg pleier aldri å ta mer enn 15 minutter, det tør jeg ikke.
Gjest Donna Skrevet 6. mars 2004 #9 Skrevet 6. mars 2004 20 min 40 kroner. Visste ikke man trengte solfaktor i solarium ?? Jeg ligger med øynene igjen, har hørt strålene ikke er bra. Tar sol 1 til 2 ganger i månden. Blir sikkert litt oftere nå når sommeren nærmer seg og man skal være mer avkledd.
Gjest Seleena Skrevet 6. mars 2004 #10 Skrevet 6. mars 2004 Tar sjelden eller aldri sol. Men då eg gjorde det før, hadde eg ekstra sol på ansiktet, små solbriller i 10 min, og solte meg i totalt 20 min. Kunne vert lengre, men orkar ikkje! Ingen lepomade eller krem....
Christy Skrevet 6. mars 2004 #11 Skrevet 6. mars 2004 Ligger ca. 20 min, med briller, uten ansiktssol. Gjør det ikke så ofte, en gang annen hver uke. Noen ganger venter jeg lenger.
liv Skrevet 6. mars 2004 #12 Skrevet 6. mars 2004 noen som vet om noen steder ikke langt fra sentrum (oslo, gangavstand fra oslo s) som ikke er totalt overpriset? Må begynne å ta litt sol så jeg ikke blir solbrent når jeg reiser
bare meg 79 Skrevet 6. mars 2004 #13 Skrevet 6. mars 2004 Tar sol ca 10 ganger i året Har solfaktor 30 i ansikt og mellom bryst. Bruker og leppomade, selvfølgelig Ligger i ca 12-15 min. Tar sol før sommeren og til jul jeg Noen skrev at de ikke visste at de må beskytte seg i solarium!!!!!! :klø: Unnskyld meg, men det trodde jeg alle visste Solarium er ca 90 % UVA og 10% UVB UVA gjør at huden eldres, blir tørr og alt du ikke vil at huden skal bli UVB gjør at du blir brun og da også brennt :-D
Gjest Madison i.i Skrevet 7. mars 2004 #14 Skrevet 7. mars 2004 noen som vet om noen steder ikke langt fra sentrum (oslo' date=' gangavstand fra oslo s) som ikke er totalt overpriset? Må begynne å ta litt sol så jeg ikke blir solbrent når jeg reiser[/quote'] Brun og blid i storgata kort vei og fint sted.(forskjellig styrke på sengene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå