Gå til innhold

Gavetips til ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest lillagubban
Skrevet

Noen som har gode tips til hva man kan gi i et ganske ferskt forhold, og hvor mye penger man kan legge i det?

Vi har kjent hverandre en stund, men vi er helt ferske som kjærester, vi bor ikke sammen og jeg har ikke helt kontroll på hva han har fra før og hva han ønsker seg. Jeg vet hva han liker, men jeg tørr ikke kjøpe noe innenfor hans hobbier da han nok har mye mer peiling enn meg om hva som er bra og hva han trenger (driver med musikk/gitar og data - emner jeg vet null om). Videre har jeg ikke så god råd, så kan ikke ta den helt ut. Jeg liker ikke å gi gavekort eller ubrukelige ting heller...

Jeg hadde bursdag for ikke så lenge siden og han traff midt i blinken på gaven til meg helt uten at jeg hadde nevnt noe om hva jeg ønsket meg (en kindle - jeg elsker å lese). Så jeg føler jeg bør finne noe bra!

Hva ga dere i gave første jul/bursdag etter at dere ble sammen?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillagubban
Skrevet

ingen som har gitt gave til en ny kjæreste noen gang? :)

Skrevet

Første jula hadde kjæresten og jeg vært sammen i ti måneder. Jeg ga han et par vintersko til omtrent 700 kroner og et bittlite rivjern (til hvitløk). En venninne av meg ga klokke som første julegave, en annen ga Nespresso-maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...