Gå til innhold

Filmtips ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å le og ønsker tips om morsomme filmer! Synes mange komedier blir for fjasete og tåpelige..

Kjæresten min mener at jeg ikke liker komedier. For jeg synes "ingen" er mosomme. Men jeg gjør egentlig det, synes bare det har kommet svært lite gode komedier de siste årene. Han synes flere av de jeg virkelig misliker er kjempemorsomme.

Filmene jeg vil se trenger ikke å være hysterisk morsomme hele tiden, men være gode og ganske festlige! Gjerne romantisk komedie eller komedier med annen sjanger iblandet :)

Spesielt lite liker jeg som regel filmer med Will Ferrell, Jim Carrey og Owen Wilson (med unntak).

Men jeg liker Luke Wilson og pleide å like mye med Ben Stiller og Adam Sandler.. Men ikke så mye av de siste filmene deres.

Likte American Pie i sin tid, og Road Trip. Scary Movie, Dum & dummere, Slekten er verst, Borat, Heartbrakers, Family stone..

Chuck & Dale vs. evil likte jeg veldig godt!

Og The proposal. Og Uncle Buck.

Så noen som minner om en av dem hadde jeg likt!

Synes også det er gøy med filmer som Freaky friday, What women wants (selv om ikke den er noe særlig, sånn egentlig).

Hangover var ikke så bra som jeg trodde.

Likte ikke Zombieland, White chicks, Dukes of Hazzard, 40 year old virgin, Harold and Kumar, 50 first dates, Stepbrothers...

Anonym poster: 4fb5771df454b13d985da23f56bb5e1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig kresen på amerikanske komedier..og liker ikke filmer med noen av de skuespillerne du nevner. Blir veldig påtatt.

men kanskje du kan like "crazy, stupid, love", 50/50 eller the girl net door.?

Skrevet

Horrible Bosses, Forgetting Sarah Marshall og Friends With Benefits er filmer som kanskje vil passe deg :)

Anonym poster: 6410eb0a0453892b0ce8b9df565e057b

Skrevet

Takk for tips! 50/50 hadde jeg ikke hørt om før, men så traileren og den virker absolutt interessant. De to andre er jeg ikke like sikker på.

Horrible bosses vil jeg også se. Forgetting Sarah Marshall har jeg sett, syntes den var helt ok. Den siste filmen tror jeg ikke jeg ville likt.

Flere anbefalinger? Hvilke amerikanske komedier liker du amandaa?

Anonym poster: 4fb5771df454b13d985da23f56bb5e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...