AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Jeg begynte på nye studier i høst og i den ene klassen min traff jeg en gutt som jeg fikk et godt øye til fra første øyeblikk. Jeg syntes han var så ufattelig kjekk, og når han åpnet munnen var til og med stemmen hans fin. Vi snakket en del sammen i timene, men ikke om annet enn faglig stoff. For en måned siden fikset vi en studiegruppe sammen med tre andre, så vi var fem stykker. Vi har hatt det utrolig kjekt i denne gruppen, og jeg og han har møttes selvom de tre siste ikke har hatt mulighet. Her om dagen endte vi opp hjemme hos ham og jeg ble igjen en stund etter resten av gruppen gikk. Ingenting skjedde, men vi hadde det veldig morsomt sammen, vi har en god tone. Igår møttes vi igjen på skolen bare vi to for å pugge, og igjen - ingenting skjedde (ikke at jeg hadde forventet det heller). Greien er at eksamen er imorgen, og jeg kommer ikke til å se ham igjen før i midten av januar når neste semester starter men jeg vil så gjerne være litt mer med ham! Hvordan kan jeg gå fram for å treffe ham igjen uten å virke desperat eller at det er helt åpenlyst at jeg er interessert?(Tror nok han vet det, men jeg vil jo ikke ha det skrevet i pannen) Om han absolutt ikke er interessert og jeg går fram på en måte som kan gjøre det kleint kan neste semester bli forferdelig Anonym poster: b121f26a6f436f6fb5945f030edc3896
AryaUnderfoot Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Jeg ville heller ha satset på å spurt han om noe som ikke kunne tolket som vennskap jeg da, så kunne du fått ett klart svar, og er det negativt så slipper du å se han på lenge Er han en fin fyr og du ei kul jente så klarer dere å ikke la det bli kleint. 1
ninuska_ Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 (endret) Hva med å bare spørre om han vil ta en kaffe eller se en film? Jeg tror du må ta det utenfor universitetet for å gå et steg videre. Jeg møtte min kjæreste på studiene. Vi hadde gått et par måneder sammen, hatt en god tone, hentet en kaffe sammen i ny og ne og spist lunsj på skolen - og en dag spurte han om jeg kunne tenke meg å se en film en kveld. Endret 25. november 2012 av ninuska_ 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Men jeg er så pinglete, jeg er livredd for å bli avvist haha. Jeg vet jo at hvis jeg vil så har jeg ikke noe valg, men samtidig så tenker jeg at om han hadde villet være med meg og så hadde han kanskje tatt kontakt selv? Anonym poster: b121f26a6f436f6fb5945f030edc3896
Gjest Summers Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Du må jo flagge interesse om han ikke gjør det. Man er ikke desperat om man ber noen med på kaffe ellernoe, men han forstår forhåpentligvis at du er litt interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Er ikke kaffe litt utdatert? Jeg er vant med å bare sitte på benken og at guttene spør meg ut så jeg har absolutt ingen aning whatsoever om hvordan jeg i det hele tatt skal formulere setningen! (Hjelp!?) Haha. Jeg vurderer å manne meg opp nok til å gjøre det ila uken men det er søren meg skummelt. Jeg er glad jeg er jente og slipper å gjøre dette oftere. Anonym poster: b121f26a6f436f6fb5945f030edc3896
Gjest Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Kaffe er ikke utdatert nei.. Når du ser han så spør du bare "Du har ikke lyst til å treffes en dag da? Kunne jo tatt en kaffe eller noe? Eller du kan nevne en film du har lyst til å se, og spørre om han ikke har lyst til å være med å se den? Værre er det ikke 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Spør om han vil bli med og spise lunsj et sted for å feire at dere er ferdig med eksamen? Anonym poster: 6533c6b42eb95011c5a7b6e42014cf13 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Målarbeid? Om begge skriv nynorsk vert alt mykje lettare. Anonym poster: 411a73be5d4e792ac005c5117ff0d7bc
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Jeg prøvde meg som smått her om dagen etter eksamen, men det var som om han fant på en unnskyldning. Det svei! Jeg har ikke blitt avvist av en gutt siden jeg var 14, og selvom han ikke rett fram avviste meg føltes det litt sånn. Vi skal samarbeide litt før en annen eksamen i neste uke da, så jeg har fortsatt en liten anelse av håp. Målarbeid? Om begge skriv nynorsk vert alt mykje lettare. Anonym poster: 411a73be5d4e792ac005c5117ff0d7bc Kanskje vi må lære oss nynorsk begge to. Anonym poster: b121f26a6f436f6fb5945f030edc3896
Gjest lrd Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 Jeg begynte på nye studier i høst og i den ene klassen min traff jeg en gutt som jeg fikk et godt øye til fra første øyeblikk. Jeg syntes han var så ufattelig kjekk, og når han åpnet munnen var til og med stemmen hans fin. Vi snakket en del sammen i timene, men ikke om annet enn faglig stoff. For en måned siden fikset vi en studiegruppe sammen med tre andre, så vi var fem stykker. Vi har hatt det utrolig kjekt i denne gruppen, og jeg og han har møttes selvom de tre siste ikke har hatt mulighet. Her om dagen endte vi opp hjemme hos ham og jeg ble igjen en stund etter resten av gruppen gikk. Ingenting skjedde, men vi hadde det veldig morsomt sammen, vi har en god tone. Igår møttes vi igjen på skolen bare vi to for å pugge, og igjen - ingenting skjedde (ikke at jeg hadde forventet det heller). Greien er at eksamen er imorgen, og jeg kommer ikke til å se ham igjen før i midten av januar når neste semester starter men jeg vil så gjerne være litt mer med ham! Hvordan kan jeg gå fram for å treffe ham igjen uten å virke desperat eller at det er helt åpenlyst at jeg er interessert?(Tror nok han vet det, men jeg vil jo ikke ha det skrevet i pannen) Om han absolutt ikke er interessert og jeg går fram på en måte som kan gjøre det kleint kan neste semester bli forferdelig Anonym poster: b121f26a6f436f6fb5945f030edc3896 Klin med han på eksamensfesten:)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Klin med han på eksamensfesten:) I wish Anonym poster: b121f26a6f436f6fb5945f030edc3896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå